ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under februari 2010

Av Therese - 1 februari 2010 21:13


Har precis kollat på Outsiders. Det handlade om personer som inte gilalde fett. en tjej var rädd för tjocka människor och det måste vara en redigt jobbig fobi att ha :O. Det som var bra för henne var ju att hon gick på terapi för det och det blev myclet lättare för henne när hon mötte tjocka människor.

 

Galet vad alla är olika, har aldrig hört talas om en person som har fobi för tjocka människor.

 

Vad har ni för fobier?

 

Plugga lite till nu innan Paradise ;)

 

  

Av Therese - 1 februari 2010 19:09



USCH PÅ DETTA!!! Det var fan inte alls kul :(. Går inte in ett skit för är lagom trött i huvudet. Men vad sjutton, får ta och försöka ta in så mycket som möjligt!

 

Vill att klockan ska vara tio nu (a) hehe.

 

  

Av Therese - 1 februari 2010 17:49


Tjena på er ;)

 

Morgonen vart lite seg då jag inte alls kände mig bra :/ men sedan gick över :). Skönt de!

 

Ja vad ska man säga om idag? Jo...kan säga att vi har varit rätt skrattiga av oss ;) haha! Fan sådana dagar är bara för BÄST! :D. Så kul när hela klassen är på TOPP! Det är lite komiskt med våran klass för vi har ungefär samma humör alla dagar :p. Är några sega och inte peppa alls så är de andra det oxå och om några är glada och skrattar så är resten de med :p.

 

Det blev seegt mot slutet av dagen för ville bara hem då och jag kom hem rätt så direkt efter vi slutat med ;). Sophia kom och hämtade mig efter att hon hade varit hemma idag :(. Vi åkte hem till mig och pluggade lite på ett prov som vi har IMON och jag fick reda på det idag :O!!!! Shit! Det är inte lite på provet heller :S. Det är bara att plugga på nu ikväll då :/.

 

Sen kände Sophia att hon blev hungrig eller ja hon var ju det så då åkte vi till det ena Sibylla och kollade men då vart det så mycket folk där så åkte till det andra ist. DOCK vart det ett dummt beslut för tanterna i kassan hade sånt problem med att betala med kortet och samtidigt få med kupongen xD. Så båda två stod ju där och skulle försöka afå det och funka och det tog ju evigheter så då frågade Sophia om vi skulle åka någon annan stanns men då precis blev de klara så vi beställde! Till slut fick vi ju våran mat och när vi kom ut så bara asgarvade vi xD hahaha! Ja herregud vilket problem de va för dom :p. Så nu är vi mätta och goa och hon har åkt till sin boyfriend precis och jag sitter med det förbannade häftet till provet :(. Usch! Så hemskt, hoppas fan de kommer gå bra :).

 

 

Paradise Hotell ikväll med ;). Undra vad som kommer hända för nu är det ju fan slutet imon :O. ALLT kan hända PRECIS ALLT!!

 

Ska la plugga lite nu så hörs senare, tjing!

 

  

Av Therese - 1 februari 2010 00:12


Fy på mig! Kockan är över tolv :O, det är 1 februari. Jag är fortfarande uppe :O. Tror nog allt att det får bli att sova nu så man över huvudtaget orkar upp imon, hade tänkt gå upp lite tidigare och ska se hur det går ;) haha. Önskar lycka till till mig själv :p haha!

 

 

Som ni ser har jag gjort om bakgrunden och headern :) Vad tycks? Hade lite tid över ;) så fixade de :).

 

Godnatt på er alla därr ute! :)

Take care!

 

  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards