ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under februari 2010

Av Therese - 7 februari 2010 21:52

  

Kom ut från duschen för en stund sen då jag har tvättat ur färgningen :). Det blev rätt rött denna gången fast än det är samma färgning som innan :p.

 

Så blev det :)

 

Dagen har bestått av att städat rumemt och yttligare packat ner lite grejer :p. Känns som att det kommer ta en evighet innan rummet blir renoverat. Men pappa har haft så mycket på jobbet nu och så blir han trött av det med. Så jag förstår han ju iofs :). Men snart så blir det :). Kommer dock inte bli nu innan 5 Mars då syrran fyller år. Kommer bli efter där någon gång :).

 

Av Therese - 6 februari 2010 22:56


Vid halv 12 kom mamma in och väckte mig i morse och frågade om vi då skulle åka in till stan och kolla på de kläder jag kollade på i onsdags. Jag låg och tänkte ett tag och sen gick jag upp och gjorde mig iordning.

 

Det jag hade kollat på fanns kvar :). Tog dem direkt och gick till provhytten och allt satt som en smäck ;).

 

Allt är från Lindex :)

 

  

 

 

 

 

Fick ingen bra bild med kameran så hämtade bidlen på Lindex hemsida :)

 

Hittade ett snyggt armband med när jag gick mot kassan ;)

Köpte ett halsband och tre par trosor men som jag glömde ta kort på och det fanns inte på Lindex hemsida heller, men ska visa det en annan dag :).

 

Ikväll har jag varit på kalas hos farmor som dock fyllde år i måndags :). Busat med kusinerna lite och alltid kul det ;) haha. Hittas alltid på massa bus ;).

 

  

 

 

Av Therese - 5 februari 2010 23:48


Go kväll!

 

Jag har inte sagt kanske att min mobiltelefon ät helt PAJ! Så ikvälll har vi skickat iväg den till Prispress där ifrån den är beställd! Jag kommer nu att få en likadan hemskickad sen innan så fort den gammla kommit fram till dem. Hoppas där med att denna kommer fungera helt felfritt!

 

  

 

Eller så kan man ju hoppas på att det blir så som pappa sa till mig i förrgår kväll :- jag kan ju ta den sen om det är så för jag behöver ju en ny telefon snart med. Då kan du ju köpa aino. Då menade han ju såklart Sony Ericsson Aino! :D

 

  

Klart som fasen jag vill det då liksom :p haha.

 

Kommer inte glömma det han sa iaf haha ;)

 

Nu ska jag sova för är lite trött men vet att jag kommer ligga och vrida och vända på mig och bli galen på det. Eller så kan det lika gärna bli att jag ligger och tänker mycket som jag gör i stort sätt varje kväll innan jag ska sova, kanske därför jag har svårt för att somna?

 

Godnatt!

 

 

Av Therese - 5 februari 2010 14:49

 

Är det bara min Facebook som ser ut såhär?




     

Av Therese - 4 februari 2010 22:37


Just nu ligger jag med datan i knät och sammtidigt uppdaterar min iPod med musik som jag lyssnar på idag! Har inte lagt in ny musik sen i sommras så kände nnu att jag ville ha in de låtar som det lyssnas flitigt på! ;)

 

  

  


Av Therese - 4 februari 2010 17:48


Efter vi slutat igår så åkte jag med Sophia hem med halv 2 bbussen. När vi kom hem så var det i stort sätt bara att åka in till stan igen fast med hennes burmbrum bil ;). Vi skulle åka in och tanka den och var glad över att vi kom fram till stan eftersom att det var nere på reseven ;) haha.

 

 

Fia ska gå och köra ut bilen ur garaget :)

 

 

Tankning på G ;) och det gick ju bra :p.

 

 

Efter det åkte vi hem till mig och för jag skulle sova hos henne så det blev att hem och packa lite :). Det var mycker lyckad kväll (y). Man får så roliga minnen när man åker i den där bilen haha ;). som sophia själv säger : undra hur denna sommaren ska bli? ;). Jag lovar att det kommer bli den bästa somaren EVER, den kommer bli så BÄST! <3

 

  

Av Therese - 4 februari 2010 16:11


När jag kom hem och syrran kollade posten såg hon att jag hade fått post från ABC-gruppen. Det är därifrån jag beställt min studentmössa och massa annat tillbehör :).

 

Bara för att jag hade skrivit om den 3D roterande studentmössan så fick jag en kortlek :p haha.


 

 

 

 

 

 

TACK för den snygga kortleken! ;)

 

                 

Av Therese - 2 februari 2010 15:05


Efter Fia kört hem mig så såg jag att mitt paket från H&M hade kommit som innhöll min eventuella studentklänning :D. Gick in direkt på rummet och provade den och den satt bra förutom vid bysten :(. Till den klänningen så har jag för lite byst xD. Men det får man väl fixa på något vis ;) för man vill ju inte tappa klänningen :O haha :D.

 

Såhär ser den ut då :)

 

 

 

 

 

Gillar den jättemycket och hoppas det blir denna! :)

 

Kan säga en annan sak med att början på morgen va fan det bästa xD hahaha! DAGENS! Skulle bara veta xD. Kan säga så mycket som att det inte var Sophias tur idag med plogbilar xD. Hahaha! Dog av skratt när vi kom upp till parkeringen vid skolan ;). Vad vi skrattade och jag hade skitsvårt för att sluta xD. Synd att det inte blev filmat xD. Sophia, du gjorde min morgon xD. Tack för det! :) <3

 

Blir att käka tacoooo ikväll när mamma kommit hem :D. Pappa jobbar ju kväll så då passar vi på ;) haha!

 

Final ikväll! :O Vem vinner och vem försvinner?

 

  

 

 

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards