ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under mars 2011

Av Therese - 29 mars 2011 18:28


Precis! Detta ska jag göra ett arbete på nu i naturkunskapen. Ska sitta till 20:00 för sen är det 112 - Poliser :). Någon mer än jag som tycker det är intressant? Jag gillar det programmet hur mycket som helst för det är spännande att se vad Polisen har att göra med om dagarna.


Såhär kommer min kväll se ut *suck* ;).

Plugg, plugg och plugg....  

Av Therese - 29 mars 2011 14:08


Tja!


Fattar inte varför de ska ta så lång tid mellan varje inlägg ;O. Vad är det som är så svårt liksom? Hmm! Har ju haft hur mycket som att skriva om egentligen men har bara inte blivit av :S. Får väl ta och göra ett inlägg senare med lite av de som hänt sen sist :).


Just nu håller jag på att göra mig iordning för ska snart åka med mamma och hämta syrran i skolan för sedan hämta ut mitt paket från Halens ;). Visar sen vad de är! :). Så nu ska jag fortsätta med att göra mig iordning, ska sminka mig nu bara sen är jag klar!


Hörs senare! (:

Av Therese - 23 mars 2011 21:45

  

Några dagar sedan sist. Varit så att jag åkte med Sophia hem i måndags eftermiddag och har varit där tills idag. Haft det trevligt som vanligt där! <3. Nästa fredag flyttar den skkruttan ihop med mannen sin :). Ska bli så kul och det känns lite overkligt att hon ska flytta till eget boende :) hihi.


Jag igår. Skönt att kunna börja lite med skinnjackan igen! :)


Igår eftermiddags gick vi ut lite då Sophia tvättade hennes och sina föräldras bil :). Jag kollade på och det blåste gaaalet mycket haha.

Hennes pärla ;).


Ja idag har jag inte gjort mycket mer än att ha varit i skolan. Vi fick även tillbaka vårat arbete i naturkunskapen idag som jag satt och skrev på förra veckan till småtimmarna :p. Blev glad över resultatet som vart VG :). Efter vi hade slutat idag stod pappa och väntade på mig vid huvudéntren. Ikväll har jag färgat håret till golden brown för vill ha något som täckte den hemska utväxten rejält i underhåret. Massa utväxt och ful ljusröd färg, så nu är det heltäckande i en färg med lite skiftningar från det röda :). Så blev nöjd!



Dagens outfit - tycker den är redigt gullig tröjan :)


Nu börjar klockan närma sig 22:00 och det innebär Big Broooother! ;). Så ska kila nu.

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSS!!     

Av Therese - 19 mars 2011 14:11


Åhh vilken härlig dag! Det är strålande solsken ute idag, och här sitter jag :O. Haha, syrran tyckte det såg roligt ut när jag låg såhär nu när hon kom in så hon va tvungen att ta kort :p

 

  

Av Therese - 15 mars 2011 23:57


Nu gav jag upp för ikväll! Orkar verkligen inte mera och huvudet hänger inte med längre :p. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova :):).

 


Godnatt med er och sov gott! :)  

Av Therese - 15 mars 2011 23:31


Började plugga naturkunskap - energi vid halv 9 tror jag det va ungefär :). Kan säga att jag sitter fortfarande med det :O. Är galet trött och ögonen är lite i kors TYP ;p haha. Men ska inte ge mig :D. Sängen är enormt efterlängtad nu kan jag säga!! :)

 

 

Precis just nu :p 

Av Therese - 15 mars 2011 15:00


Sooooooooooolen är framme idag!! :D. Känns ju hur bra som helst :).

 

Somnade inte så tidigt igår/natt. Låg och kollade på tv:n och så kommer pappa in vid 1 tiden och säger godnatt och jag sover :O. Så stänger av tv:n och sover vidare ;).

 

Nu idag har jag inte gjort så mycket utan ska snart plugga naturkunskap och det suger fett mycket!!! Har iaf kollat på gårdagens Big Brother och det går ju inte att låta bli att skratta till Grukan :D. Och vafan hände mellan Patrik och Annie? :O. Trodde inte jag, men där ser man så fel man kan ha :).

 

Alltså detta är så roligt, hahahaha! Slå på ljudet i klippets fönster för att höra :)

 

Av Therese - 14 mars 2011 22:46


Funderar på att lägga mig bara för att det finns inte något att göra uppe iaf. Kanske hittar något intressant på tv:n :). Vi får se med andra ord!

 

Kollade på programmen eller ja, iaf dom två första för orkade inte kolla på Big Brother ^^ så får ta på datan imon ist! :). Plus i kanten är ju att man slipper massa lång reklam :D.

 

Godnatt nu med er iaf! :)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards