ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Therese - 1 april 2011 23:19


Denna kvällen har inte varit särskilt intressant. Har inte gjort någonting men har velat men ändå inte därför har inte orkat göra annat än att bara chilla. Känt mig trött hela kvällen så ska nu som först lägga mig :). Kolla på tv blir det lite innan man somnar :).


Imon kväll kommer det dock bli mysigt då jag och syrran ska med kusinerna på bio med deras mammor :). Sådan tur att man har kusiner som är mellan 5 - 9 så man har en anledning till att gå på tecknade filmer ;). Den filmen vi ska se är Hopp :D.


 

Av Therese - 1 april 2011 14:38


Hittade i förrgår denna app att ladda ner :). Har hållt på med denna appen sen jag fick ner den ;p. Så tänkte berätta lite om vad som innebär med den :).


Vad man kan göra med den är att ladda uppe bilder man själv tagit med sin iPhone! Det betyder då att man skapar ett konto som är gratis och så kan man redigera bilderna hur som helst av det färdiga redigeringarna som finns :). Detta är en rolig app för dom som gillar att redigera eller fotografera.


Det här är alla inställningar och sånt sm har med ditt konto att göra.


Det här är min profil där man ser att jag laddat upp bilder och så samt redigerat dom lite coolt :). Och thessiis är mitt användarnamn i fall ni vill hitta mig? :). Man kan följa andra använder och se deras foton, men endel väljer att ha de privat. Och jag följer 8 st än sålänge och ingen följer mig haha ;p.



Här redigerar man bilderna, och detta kommer upp när man har tagit en bild så man kan börja välja olika redigeringar :). Man kan även välja bilder som redan finns bland dina kamerabilder och redigera. När man har redigerat bilderna och lagt upp dom i sin profil så sparas dom även i ditt kameraalbum :)


Här är kameran i programmet och den får man fram genom att trycka på share :). Ikonen till vänster, trycker man på den så kommer man fram till kamerabilderna.  


Här man kan se vilka bilder de man valt att följa gillar från andra användare.


Här man kan se bilder som är populära som folk gillar.


På feed kan du se de senaste bilderna på dom du följer har laddat upp.


Hoppas många testar som inte än har testat denna :). Ni kommer garanterat gilla den, i alla fall om man är fotonörd typ som jag är hehe (a). Men de behöver man inte vara heller :). ENJOY!! ;)

Av Therese - 1 april 2011 13:11


Nu é de slut på veckan, de é dags för fredagsmyyyyyyyyyyyyyys! Ja den gick som reklam på Spotify nu ;p haha. Men det stämmer ju ;). Det är fredag och veckan är slut. Skönt om ni frågar mig! :).


Gick hem tidigare idag för har inte känt mig pigg på hela dagen ;/. Tror att en viss Sophia kan kanske gjort så att jag kan åka på en förkyldning som hon har nu stackar'n. Men vi fårse vad de leder till :).


Just det! Det är ju 1:a April idag. Har ni råkat ut för något hyss idag? :p


 

Av Therese - 1 april 2011 00:18


Nu är jag klaaaaar med naturkunskapen, gjorde hela arbetet ikväll (a). när jag har suttit med de har jag bara läst igenom i boken och sen inte orkat skriva :p. Men, nu är de klart! :)


 


Nu ska Therese hoppa in i duschen för att sedan krypa ner till sängs och kolla lite på tv skulle jag tro innan jag somnar :). Skönt med fredag imon, det gillas! ;)


Godnatt med er alla så hörs vi imon! :)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards