ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Therese - 21 april 2011 21:53


Åkte med mamma och pappa då dom skulle köra in syrran och hennes komppis till stan och hänga lite. Vi passade då på att åka till kusinerna då det fattades en, han hade stannat kvar hos sin mormor och morfar :). Vi lämnade varisitt påskägg till dom. Fick även en lite bus - prat - gosstund med M :). Vi pratade om endel intressanta grejer och de roliga är ju att hon alltid kommer med så härliga kommentarer haha :). Fick massa gosiga kramar när hon satt i min famn :). Det kallar jag MYS! :). Hade kunnat sitta där med henne hela kvällen och hon ville att jag skulle vara kvar oxå :). En redig gosunge de där när de väl gäller! <3


Nu är man hemma igen och inget speciellt händer....Men kommer säkerligen på något att göra, kanske kolla lite på BB 24-7? :). Har för mig att det är fest där ikväll med så det skulle ju passa alldeles utmärkt att sitta och kolla på dem när dem blir fulla och goa ;D hahaha!


Jaja, höres! (:

Av Therese - 21 april 2011 08:24


Då har man precis kommit till skolan. Börjar inte förens 10:55 idag men kunde inte komma hit på något annat sett än att ta bussen idag:). Passade ändå bra för att plugga lite till på två prov jag har idag ;/. Tiden kommer gå oerhört sakta men hoppas ändå att de går rätt fort :).


Är så sjukt hungrig men orkar inte gå till caféterian och köpa mig något just nu iaf ^^. Kanske blir sen :). Föresten, vilket skönt väder det är ute idag. Är ju jättevarmt ute :) och man frös inte när man gick till bussen ;p.


Jaja, men ska inte sitta här mer och dryga (a). Lite mer facebook och sen blire plugg!



Ha en bra dag, hörs hemma! (:

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards