ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Therese - 22 april 2011 22:45


Vilken lång dag det har varit idag...Har bland annat spelat Wii Sports i några timmar och syrran satt i soffan och tittade på ^^. Mormor kom ut hit med efter att ha varit och hälsat på morfar på sjukhuset. Det blev fika när hon kom ut men jag va inte så sugen för hade precis ätit frukost :). Hon blev kvar till halv 8 tiden då hon stnnade kvar på lite grillning :). 

Syrran passade på att åka med då pappa skulle köra hem mormor för hon skulle till en kompis. Nu är mamma och pappa och hämtar syrran i hamnen på tivolit, så snart kommer dom väl igen....Själv så passade jag på att hoppa in i duschen en snabbis och har precis kommit ut :).


Vad man ska göra nu vet jag inte, kanske sova, kanske inte? Vi ska i alla fall till Kalmar imon och jag hoppas man hittar lite nytt såhär på våren nu :). Det finns mycket snyggt i alla fall så något borde man ju komma hem med ;).


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards