ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Therese - 12 april 2011 23:32


Gokväll! Maten blev god och man blev mätt + att dom gilalde de :). Har kollat på BB hela kvällen och man kan ju inte göra annat än att skratta åt Simon, han är så klockren så det finns ju inte! :D.


Hade tännkt att sova nu för imon är det skola igen :(. Börjar 9:35 och slutar 15:50. Så kommer man hem sent med för mamma ska klippa sig så då ska syrran och jag sitta och vänta ett tag och sen gå till frisören och möta upp henne :).


Men ska sova nu :). Hörs imon, godnatt! (:

Av Therese - 12 april 2011 18:23


Nu håller jag på att laga mat till syrran, mig och mamma :). Det blir köttfärssås och makaroner. Är så hungrig nu så det kommer bli redigt gott!! :)



  

Av Therese - 12 april 2011 15:34


Hej på er! Allt bra? Hoppas det! :)


Har kollat runt på nätet och duschat så nu tänkte jag byta lakan i sängen, damma och dammsuga rummet :). Det behövs! Det är inte sådär jättesmart att ha i stort sätt alla möbler samt golvet svart ;). Dammet syns efter en dag TYP ;D haha. Detta ska jag sysselsätta mig med nu en stund och sen ska jag platta håret och klä på mig lite, har inte kommit så långt än sen jag kom ut ur duschen haha :)

Av Therese - 12 april 2011 00:30


Är helt fast! Kollat på BB hela kvällen! Dom har hållt på med låten hela kvällen och dom håller på fortfarande :D. Redigt go musik man får höra som Basshunter har på datan ;D. Längtar tills man får höra resultatet ut av det dom har jobbat på ikväll :p. Tror det kan bli bra :)


Ska snart ta och krypa till sängs, för har ont i huvudet och hoppas på att det går över med lite sömn :).


Hörs imon, godnatt! (:


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards