ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Therese - 14 april 2011 21:40


Skönt att man redan har duschat och är allmänt slappt klädd :), det gillas!

Nu sitter jag och kollar på BB där det är fest just nu och det kommer bli kul ;). Längtar tills dom börjar bli fulla haha ;p. Det kommer va min kväll, kolla på BB :)

Av Therese - 14 april 2011 16:32


Torsdag idag och bara en dag kvar, sen helg!! :). Det är mycket fint ;).

 Började 10:55 och slutade 14:15, skönt som fan! Var så hungrig så trodde nästan man skulle svimma :S Sophia va likadan. Efter skolan blev det Donken (a). Det va mycket gott men är matkomatrött nu haha ;o.

Btw, på psykologin idag så kollade vi på världens sjukaste film, så sjuk att jag inte ens kollade ett skvatt på den! Den heter A clokwork orange och kolla trailern HÄR om ni vill se va det är för sjuk film! :S. Mår skitdåligt utav sådana filmer. Det värsta är att vi ska göra en analys på den, never ever in my life att jag gör det!!! Kan hon fetglömma!! ;O


Köpte hårfärg idag med, Mahognybrun :D. Så det ska jag  fixa i helgen :). Får se hur jag klippte de igår till helgen då det är nyfärgat :)


Av Therese - 14 april 2011 00:16


Sitter och funderar över om jag ska ta och lägga mig och kolla på tv lite innan man somnar :). Alla bra programmen går på tv6 nu :D. Börjar dock 10:55 imon men ska iväg vid 10 redan med pappa och hem till mormor och kolla om vi kan få igång tv:n som inte funkar än sen stormen vi hade här i fredags, efter det blir de skola. Vill så gääääääääääärna få ett sms ifrån Telia imon där det ska stå att jag kan komma in och hämta ut min nya iPhone :). Hoppas, hoppas, hoppas! (a)


Nej men tror det överväger till att krypa ner nu och kolla tv :)

Hörs imon, sov så gott & godnatt! (:

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards