ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Therese - 3 november 2010 23:02


Har precis sett klart på berg fkyttar in på tv4 play. Denna gången va hon hos Robert Gustavsson :p. Han är så bäst den mannen :D. Skratta i stort sett hela tiden :p. Måste ses för dom som inte sett de :D haha!

Av Therese - 3 november 2010 18:04


Ibland blir det inte som man har tänk sig, eller hur? Idag är det en sådan dag. Har haft ont i huvudet hela dagen men har iofs haft de sen i måndags och den vägrar släppa :(. Skulle gått på The Social Network ikväll med Matilda, syrran och hennes kompis :). Men eftersom att jag är helt väck och ingen lust alls att gå på bio ikväll på grund av det så gör vi ett nytt försök imon ist :). Då kanske de bar blir jag och Matilda men de går de med :).


Orsaken till denna huvudvärk måste vara höstmörkret. Tycker var och varannan har huvudvärk nu. Har inte vant sig vid det tidiga mörkret, men snart gör man väl de :).


Ska bli så kul i helgen för då får jag träffa mina kusiner :). Saknat dom! <3

Ne nu blir det mat, stuvade makaroner och köttbullar :D



Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards