ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Therese - 17 november 2010 23:43


Nu har jag i stort sätt packat ner allt jag kan packa ner ikväll :). Fick bli en liten nattmacka med ;). Hade tänkt att ha O'boy till och får värsta dissen när jag öppna kkylskåpet och ser att mjölken är slut!! :O. Sorgligt :(. Fick ta ett glas med flädersaft i stället :D. Men det gick de med som tur va :).


Sova snart, men ska prata lite till med Matilda ;)


Sweet dreams!

Av Therese - 17 november 2010 22:40


Ååååååh, äntligen ska jag få leka med Sophia imon kväll :). Ska sova hos henne och jag hoppas på en rolig kväll med massa prat och skratt ;). Tror det kan gå vägen eftersom att vi itne träffats på sååååå lääääänge! :)


Snygga ju? xD  

Av Therese - 17 november 2010 21:54


När jag ser på bilder från då jag va blond vill jag bli det igen DIREKT! Men sen när jag ser på mig själv då jag är mörk vill jag inte va blond :p haha.


Så  vad tycker ni? Vilket tycker ni är snyggast, blondt eller brunt? :)

Har ju dock klippt håret oxå ^^ haha. Så de är ju skillnad på bilderna :)



     

Av Therese - 17 november 2010 20:16


När jag va hemma hos Sophia idag så pratade  vi och lite. Medans snacket gick så började jag plötsligt att måla på underarmen för ville testa och se hur de såg ut :p.


Är sååååååååååååååååå sugen på att göra små stjärnor som på den här bilden, något åt de hållet :)


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards