ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Therese - 9 november 2010 21:20


Hittade den här nu på Spotify! Har velat så länge att den skulle komma upp där och nu har den de! :) Älskar den, så fin! <3



Av Therese - 9 november 2010 21:11


Nu ligger jag i sängen och det va så mycket bekvämare än att sitta vid skrivbordet ;). Orkade inte sitta upp längre för höll på att somna till faktiskt :p.


  

Mys i studenttröjan :)


Av Therese - 9 november 2010 17:12


Trodde inte den låg på den summan alls :O. Inte mycket, men alltid nått :D




Av Therese - 9 november 2010 16:53


Världens blåsigaste och regningaste dag idag! Fy fan vad kallat och pissigt vädret är ute idag :O. Redigt otrevligt! Vem har bjudit in detta till Sverige? Hm! Haha :).

Så skönt att jag fick jackan igår, så hade ju den på mig och det va redigt varmt och skönt. Frös inte någonting :).


Men så fort jag bara tänker på hur kallt och ruggigt det är ute idag så fryser jag :(. Varför kan det inte vara sommar året runt för? :) Det skulle jag gilla, så underbart :D.


Av Therese - 9 november 2010 02:04

Ja nu är det såhär att jag ligger i sängen och kan inte sova på grund av att det blåser som fan ute! Klockan tickar liksom på. Det jobbiga är att det ska va såhär imon med :O. Pissväder! Låter som om att huset snart skulle lyfta :O. Den värsta blåsten jag varit med om är stormen Gudrun. Minns ni henne? Jag minns de som om att de va igår. Jag var i Vaxjö hos pappas moster med släkten och det var ju så illa att vi inte kunde åka hem på kvällen. Så det det blev en övernattning i Växjö :). Kunde knappt sova den natten heller! Lät som att de föll träd över gården hela tiden. Men de gjorde de inte som tur va :). Hade tänkt lägga upp en bild till det här men det funkar inte att ladda upp bilder från min iPhone 4. Och jag undrar varför det inte går? :s Störande är det iaf :(. Skulle blogga så mycket mer om det gick :).

Av Therese - 9 november 2010 00:03


Rubriken sa de! Det blåser och regnar ute. Så kallt. Regnet blåser mot fönstret och de låter redigt otrevligt! Glad att man är inomhus nu :) hihi.


Funderar på att sova med. Är redigt seg måste jag säga. Ont i huvudet och sovit 12 timmar på 2 dygn är ingen bra kombination. Hoppas den är borta imon :). Haft huvudvärk nu sen förra måndagen till och från :(. Ingen höjdare precis :O.

Men hörs imon :)


Godnatt med er!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards