ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Therese - 19 november 2010 22:22


Vet inte vart jag ska börja men tar väl det från början ;). Vore väl bäst så hihi :).


Igår åkte jag med Sophia hem för att sova hos henne :). Men innan vi åkte hem så åkte vi till Maxi och köpte lite gott till kvällen :). Så länge sen vi va och de var så otroligt kul :).


Påväg hem till Figeholm :)



När vi kom hem så lagade vi eller ja Sophia lagade mat :D. Och gillar den maten väldigt mycket som jag lärt mig äta där hos dom :). Det är nämligen ris, fisk och Café de Paris sås. Otroligt god blandning :). Mumms! Önskade att man nästan inte blev mätt haha :D.


  

Sophia fixar såsen :)


  

Testa detta, otroligt gott! :)



Efter vi ätit gick vi in till rummet där vi la oss och chillade som bestod av lite prat :). Och det är så roligt när vi lägger oss i sängen så lägger vi oss ofta likadant utan att tänka på de och jag skojar inte när jag säger de :p haha. Blir så kul när vi kommer på oss själva :D


  


Klockan gick och vi tog bilen och drog in till stan och Arena Oskarshamn och kollade på när BK Bore hade bandyträning på isen ute. Kan ju meddela att det var ju skapligt kallt att stå där i nästan en timme :p haha. Men man fick ju hoppa omkring lite så blev man varm :).

När de va slut åkte vi hem igen och kom hem runt halv tio. Då började vi dippa med morötter och lite chips haha :p.


Kvällen blev inte lång utan vi la oss vid 11 tiden och pratade lite och somnade till slut för vi va lite trötta :). Och dagen idag har det inte hänt så mycket förutom att det gjordes en kladdkaka som blev kladdig och god ;) mumma.

Tack för detta roliga dygn på länge min vän! <3

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards