ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Therese - 12 november 2010 23:35


Hahaha! Lite kul!


För lite mer än två ½ timme sedan så somnade jag till vid datan och sov säkert i en halvtimme med huvudet hängandes över skrivbordet xD. När jag insåg att jag va trött och sovit så länge så la jag mig i sängen och somnade om där och vaknade nu igen ;). Vet inte vad som flög i mig men fy sjutton vad skönt de va att sova :). Vaknade av att jag va hungrig så ska väl ta mig någon macka och sen lägga mig igen :p haha.

Skönt med att för en gångs skulle så hade jag tvättat bort sminket :). Hade dött om jag hade vaknat och känt att jag hade de på mig ;).


Macka va de ja! :)

Av Therese - 12 november 2010 19:31


Vet ni? Det regnar här! :O. Ruggigt väder måste jag säga :S. Sådan kväll man bara skulle vilja kolla på film. Verkligen prefekt för filmkväll :). Mysigt om man kunde sitta med den här på sig med :). Älskar den!


  

Old picture, typ från i mars i år :p

Av Therese - 12 november 2010 01:07

Har precis lagt mig i sängen och är inte de minsta trött längre :s. Varför ska de alltid va så att man blir pigg när man har lagt sig? Är det så för er oxå ibland? :p. För mig händer det rätt ofta om jag då inte är redigt jäkla trött haha :). Men med lite hjälp så ligger jag och lyssnar på lite skön musik på telefonen :). Brukar bli trött av de till slut och somnar rätt skönt. Det bästa är när man börjar somna in och man hör musiken på långt håll. Då är jag sådär lagom borta ;). Ne de va väl allt jag hade att säga just nu såhär 01:15 ;). Så godnatt med er! :)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards