ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Therese - 10 november 2010 23:45


Sophia åkte precis hem och hon har varit hos mig sen ca 7 tiden :). Vi har haft såååååååååååå roligt och det var så länge sedan vi sågs så det va skönt att skratta av sig en del ;). Man är inte normal i hennes sällskap :D. Bara massa trams ;) haha. Såååå kul! Fick henne att skratta så mycket att hon grät och i stort sätt verkligen låg dubbel :D haha. Förbannat roligt va det iaf! :) <3

Av Therese - 10 november 2010 18:21


Ja så här blev det idag när jag skulle damma tangenterna :(



 Men som tur va så går den att sätta fast igen, men sitter löst :/. Måste typ limma dit den för att den ska sitta fast :S.

Av Therese - 10 november 2010 17:18


En film så jag tycker verkar vara hur bra som helst med en bra spänning!



Av Therese - 10 november 2010 14:46


Ja nu märks det att julen kommer allt närmre. Idag va det första bilderna på årets Luciakandidater i tidningen och det är inte sista gången heller :p. Kommer vara med typ varje dag tror jag det är nu hehe :).


  

Av Therese - 10 november 2010 14:18


Sitter ute i vardagsrummet och kollar på Grey's Anatomy just nu :). Har verkligen fastnat för den serien :).


  



Av Therese - 10 november 2010 12:17

Nu blev jag väckt utav pappa som ringde och frågade om jag ville ha pasta från Pastaköket? Och det ville jag. Har dock aldrig ätit därifrån så de ska bli kul och se hur et är :). Låg som sagt och sov men va uppe mellan 8 & 9 ungefär för satt i köket då och åt frukost samt läste tidningen :). Är dock väldigt seg fortfarande men får vila lite sen igen och skönt att nääääästan min huvudvärk har släppt :).

Av Therese - 10 november 2010 09:08

Finns det någon vänlig själ där ute dom skulle vilja hjälpa mig med mms - bloggning? :). Så tråkigt att det inte går att ladda upp bilder som vanligt ifrån telefonen som man gör på datan? Hmm. Kommentera med om ni vill hjälpa mig? :)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards