ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under november 2011

Av Therese - 10 november 2011 19:07


Go kväll!


När jag idag vaknade av klockan som ringde hade jag fortfarande skapligt ont i huvudet som satt i sen igår. Bestämmde mig då för att strunta i skolan idag och somnade då om i hopp om att den skulle vara borta när jag vaknade nästa gång. Va den borta när jag vaknade? Njaa, lite men den har försvunnit helt nu mot eftermiddagen/kvällen. Redigt skönt! :)


Nu ikväll har jag och syrran kollat på filmen The Blind Side som jag aldrig kommer tröttna på, den är så otroligt bra!!!!

Just nu sitter jag bara och kollar runt lite på bloggar osv :). Sitter i studentdressen som jag glidit runt i här hemma idag :)


Nu längtar jag bara till kvällens final utav Robinson vid 20:00!!! Vem tror ni vinner? :)

Av Therese - 9 november 2011 21:30


Hello!


Dagen börjar med att jag försov mig, vaknade 10:00 då pappa tydligen också precis hade vaknat då han kom in och väckte mig. 10:30 skulle jag börja men kom till skolan nästan 1 timme senare istället. Hela dagen har varit så förbannat dryg och tiden har verkligen inte kunnat gå mycket långsammare än så. Men allt blev så mycket roligare när världens bästa kom och hämtade upp mig vid skolan och så åkte vi hem till mig en stund innan Sophia skulle till frisören :). Hur kul som helst att träffa henne en snabbis idag, bättre än ingenting alls!! :)   


Så himla tråkigt väder ute.....


Hade tråkigt medans jag väntade på nästa lektion..


ÄNTLIGEN så var man med Sophia och här sitter hon med lite färg och det blev kanonsnyggt!!! :)


När det var klart hos frisören gick vi till affären mitt emot och hämtade ut min paket från Gina Tricot. Redigt fort det gick att få hem grejerna! Beställde i måndags ;). Tummen upp!!


Så otroligt varm och skön, kommer bli supermysig till vintern!! ;)


Vet inte om jag är nöjd med denna, kort eller inte? Funderar på om jag ska behålla den eller inte? ;/. Men gillar den i övrigt så mycket :)


Och till sist, scarfen med den Amerikanska flaggan på i svartvit :)

Av Therese - 8 november 2011 22:59


Ja så får det faktiskt ta och bli, rätt så trött ikväll med så lika bra att lägga sig än att bara sitt här när ingenting händer i alla fall :). Så varför slösa tid här när man lika gärna kan ligga i sängen? :)


Bild från igår. Godnatt and take care!    

Av Therese - 8 november 2011 19:52


Den här snyggingen är påväg hem till mig ;)


Beställde den direkt igår när jag såg på Gina Tricots Facebook sida att den hade kommit in i lager igen :)

Av Therese - 8 november 2011 18:08


Go kväll!


Brrr vad kallt det, iskall om händerna! Får ta på mig vantar men då kan jag ju inte skriva så dom får vänta ;)


Rätt sådär lagom och skön dag :), en lektion passade alldeles utmärkt! När jag då slutade 15:20 ringde och pratade lite med Sophia en stund i väntan på mamma :). Mycket trevligt tycker jag och så får man träffa henne imon då jag ska med henne till frisören då hon ska färga håret, ännu bättre!! :). Över en vecka sedan vi sågs sist så det kommer bli mer än perfekt! :)


Musik gör väntat lite roligare ;)


Skittråkigt att det blir mörkt redan vid 4 tiden nu om dagarna, men man vänjer väl sig snart :)

Av Therese - 7 november 2011 22:30


Ja den har sett ut som så att jag har kollat på fotbollsgalan :). Nu ska jag ta och lägga mig på redigt, ska bli ljuvligt skönt! Bjuder på en bild på löven som ligger så fint utanför kösfönstret :)




Godnatt and take care!   

Mat

Av Therese - 7 november 2011 20:00


Haha, är fortfarande väldigt väldigt trött ;(. Gick ändå och la mig vid 2 tiden då jag sov i 1½ timme ungefär men det var ju bara retligt haha. Var ju nästan ännu tröttare när alarmet ringde som jag hade ställt, skulle laga mat till kvällen :). Tog lång tid innan jag kom upp ur sängen, ett ben i taget ungefär. Alltså redigt slött ;)


Blev att jag gjorde lite köttfärsås till mig, syrran och mamma :), blev redigt gott när jag lyxade till det med lite vin i ;)



Jag lyckas alltid med att göra lite för mycket  ;). Blev dock 4 matlådor ^^

Av Therese - 7 november 2011 12:55


Hallå hallå!

Har ni en fin måndag? :). Pigga och glada? ;)


Jag är så långt i från pigg haha. La i från mig telefonen vid 4 tiden i morse!!! Så jävla trögt gjort! Men men ;). Hade i stort sätt somnat ÄNTLIGEN när mamma kom in vid klockan 6 i morse då man var sådär lagom glad ;). Fy, hade gjort vad som helst för att fått somna om haha :D. Jag är ju rätt så trött nu, eller det räcker inte jag är förbannat sjukt trött! Sovit en timme kanske på ett dygn, det är fint ;) hahaha


Hej till en sliten trött tjej! ;). Innan jag åkte hem idag från skolan.

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards