ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under november 2011

Av Therese - 6 november 2011 23:28


Har suttit och kollat på MTV EMA med syrran. Tyckte att den var helt godkänd! :)


Jessie J när hon uppträdde med Price Tag



NU ska jag gå in i duschen haha, inte gjort det ännu ;)

Godnatt med er!   

Av Therese - 6 november 2011 20:37


Hej på er!


Dagen har sett ut såhär - vaknade 11:30 då jag låg kvar ett tag men sedan gick upp och gjorde mig iordning för att vi skulle ju på födelsedagskalas till min kusin som fyller 6 år imorgon :). Hon fick jättemycket fina saker :) så hon var mycket nöjd! :). Satt med och lekte lite med legot och så har jag och hennes bror kollat på filmen Hopp som hon fick ;). Den är redigt bra tycker jag, var med när dom såg den på bio (a). Så det blev en heldag hemma hos dom :). Kom hem för cirka en timme sedan. Ska snart gå in i duschen och sedan äta något. Trotts att jag ätit massa där hos dom så börjar jag ändå känna att magen vill ha lite mat igen :)


Pappa och jag kollade in deras akvarium med fiskar och hittade denna coolingen ;)


Hon fick fina ringar :)


Sitter mitt i smeten och är omringad utav lego ;)


Lite trött efter att hålla koll på barnen ;)

Av Therese - 5 november 2011 22:16


Go kväll på er!


Det va länge sedan jag var hemma en lördag nu. Första gången på en månad skulle jag tror haha. Men gud så kul jag haft dom helgerna ;). Kunde inte ta mig till Sophia ikväll så fick bli att man snällt fick stanna hemma, TYVÄRR! Hade verkligen umgåts med henne :). En vecka sedan vi sågs :(. Hoppas vi ses till veckan iaf ;)


Har suttit och kollade på Så Mycket Bättre med syrran i soffan och haft de mysigt :). Mamma och pappa har varit hos farmor och farfar, jag var med där ett tag men vill inte vara kvar där så dom körde hem mig innan dom skulle iväg till kyrkogården.


När jag hade kommit hem la jag mig i syrrans säng som slutade med att jag somnade till en stund.... Då när jag blev väckt utav henne så kände jag hur något inte stod rätt till. Jo det var ju så va att ögonfransarna var lite snea haha ;)


Ja vad ska man säga? Får göra det bästa utav denna lördag ;)


Vi åt glass till Så Mycket Bättre, MYS! :)

Av Therese - 5 november 2011 11:49


Go middag! Haha har nog aldrig hänt att jag sagt de ;)


I alla fall. Har precis kommit ut ur duschen nu och ska göra mig iordning för vi ska iväg till farmor och farfar där vi ska äta lunch med släkten. Det är ju alla helgons dag idag så det blir att åka till kyrkogården till kvällen med. Vi ska vara där vid 1 så lite stressigt kommer det och bli men kommer nog hinna om jag går och blåser håret NU haha ;). Bir nog inget mer sagt här idag, men ha en fin lördag med era nära och kära!   

Av Therese - 4 november 2011 16:42


Hej!


Slapp på högsta nivå idag! Glidit runt i studentmjukisdressen idag. Det är varit så disigt så att man har knappt sett över till grannarna förens nu till kvällen. Kan inte påstå att det varit "dag" idag direkt haha :p


Tre höstbilder från trädgården





Till sist...... VAD HÄNDER IKVÄLL!?!? ORKAR INTE SITTA HÄR LÄNGRE :(((

Av Therese - 3 november 2011 23:20


När jag satt och kollade igenom Digsters spelningslista Fresh så hittade jag den här låten där i!

Diggar den som f*n! Den spelas hela tiden i mina högtalare ;). Hoppas att ni också gillar den ^^


Av Therese - 3 november 2011 22:04


Go kväll!


Har sedan 8 legat och kollat på tv. Robinson och Parlamentet och förövrigt så dog jag åt Parlamentet haha, redigt roligt idag! ;). Till Robinson så smaskade jag lite på choklad nom nom :)



Imon är det fredag och man fårse vad den har att erbjuda :). Hoppas på något bra iaf!

Av Therese - 2 november 2011 17:24


Hej!


Onsdag idag! Halva veckan har gått, redan! Eftersom att jag inte kunde somna inatt (vet inte varför?) så resulterade det med att jag sov lääääänge idag, inte bra alls! Jag blir så slö när jag sover länge. Duschat har gjort i alla fall och hade tänkte klä på mig lite men vet inte vad jag ska ta på mig, mjukisbyxor och en tröja får dett nog bli :).


Bjuder på en bild från inatt när jag var sömnlös och lyssnade på musik! 


Can't live without music, that is what I need in my life....  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards