ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under januari 2010

Av Therese - 24 januari 2010 22:51


Nu är klockan mycket och jag är skittrött!


Preics kommit ut ur duschen och sitter nu och funderar över vad jag ska ha på mig imon :S. Sen fick man ett sms av Sophia nu den plutten ;). Ska till henne imon eftersom att vi har projektarbetsdag :). Massa kul kommer det bli :). Inte sett henne sen i tisdags :O. Way to long!

Så man har ju saknat henne om vi säger så :) <3.



Nu blir det att sova och tanken av att man ska upp tidigt imon igen får mig att bli ännu tröttare ;).

Får tänka positivt ska ju få se den bästa! Ska möta upp henne i resecentrum så ska vi åka till henne vid halv 9 :). Massa kul blir det imon! <3


Goodnight and sleep tight :)


  

  

Av Therese - 24 januari 2010 20:29


Nu har det mesta kommit undan :). Nu blir det en efterlängtad stund då man ska lägga sig i sängen och kolla på En annan del av Köping! Ska ta och fixa lite mackor i pausen med för är lite hungrig nu såhär på kvällen ;).

 

        

Av Therese - 24 januari 2010 19:06

  

Idag eller ja i eftermiddags började mamma och jag lite smått att packa ner saker i kartonger. Har fortfarande inte fått ner allt som ska ner för har haft så ont i huvuvdet idag IGEN så har inte orkat :/. Men nu har den gått över lite så nu ska vi packa lite till :).

  Såhär ser det ute just nu, rätt stökigt och får panik över att det ser ut som om en bomb hade slagit ner!

 

 

TOMT! Bara nallarna som inte kommit ner än :). 

 

Önskar att allt vore klart NU! Orkar inte packa ner mera haha. Har iaf lärt mig en sak och det är at jag ska rensa massa skit när jag inte behöver det längre så det slipper bli som det blivit nu att få ta allt på samma gång! Det STÖRSTA misstaget jag gjort skulle jag tro :o. Rekomenderar er andra som som oxå kanske har gjort samma misstag som jag, RENSA NÄR DET BEHÖVS! Vänta inte tills den dagen ni ska göra som jag renovera rummet ELLER flyta! 

 

Nä nu ska vi fortsätta lite till :( uscha! Får se om jag överlever detta ;) haha!

 

Av Therese - 23 januari 2010 17:25


Loggade ut rekordtidigt från datan igår som var vid ungefär kvart i elva. La mig i sängen och kollade på Numbers på Tv4. Orkade inte sitta uppe längre för mådde verkligen piss! Kände mig allmänt hängig och var helt slut i kroppen :/. Somnade med jämna mellanrum när jag kollade på tv:n och runt ett vaknade jag av att jag ser pappa komma in i rummet och frågar hur det är med mig då han tyckte det såg ut som jag hade feber. Tror att jag kunde ha det liiite iaf med tanke på hur jag kände mig + att jag var sådär rosig om kinderna som man blir när man har feber.

 

Har fått sova hela natten utan att vaknat och det var skönt de! Mamma kom in och väckte mig vid halv tolv då jag gick upp på toa och sen la mig igen men somnade inte om, gick upp efter två och åt frukost.

   Tanken med dagen var ju att vi skulle få ner så mycket som mäjöigt från rummet idag :( men orkade inte det så hoppas man har mer ork imon! :). Har precis ätit och väntar bara på att klockan ska bli 20:00 då det är Robinson ;). Inte många avsnitt kvar nu :O. Undra vem som vinner? Hmm!

 

Kom på nu att jag har inte sett förra veckans avsnitt av En annan del av Köping så ska nog se på det nu :). Då försvinner en halvtimme till det och lite närmre åtta kommer man ;).

 Hörs senare, <3

 

  

Av Therese - 22 januari 2010 20:57


Sitter och bläddrar igenom ny nummret av Vecko Revyn som jag bad mamma köpa när hon och pappa åkte iväg till Maxi en sväng förut :).

 

Lauren Conrad fick pryda omslaget av detta nummret! 

 

Vad hittar ni på en fredag som denna? ;)

 

     

Av Therese - 22 januari 2010 19:30

  

Godkväll!

 

Idag har det varit en rolig dag med mycket skratt ;). Det är alltid lika kul när det blir så! :)

  Slutade 14:45 och pappa hämtade mig. Vi åkte in där vi ska köpa tapeter och kollade om dom kunde beställa hem det för jag har ÄNTLIGEN bestämmt mig nu hehe (a) ;). Det blir inte dom jag har visat, eller jo en men inte den fondväggen :). Får se det en annan gång höhö :). När dom frågade hur många rullar vi skulle ha så står pappa som ett ? och jag sa det att titta inte på mig :p haha. Trodde han hade räknat ut det eftersom att han sa att vi kunde beställa idag, men inte hade gjort det ;) haha!

 

När jag kom hem så tog jag mig en Ibumetin och la mig och sov från halv 4 till halv 6 ;). Fy fan, ni fattar inte så skönt jag somnade!?! :O. Om det inte hade varit för att vi skulle äta så hade jag fan sovit än :), är skittrött fortfarande men det hör väl till en fredagkväll såhär efter en skolvecka? ;)

 

 

Blir att KANSKE kolla på Let's dance ikväll beror på oom jag har något annat att göra hehe. Men tror inte det (a). Eller så går jag och lägger mig som skulle vara det allra skönaste just nu!!!

 

 

 

JUST NU!

 

        

Av Therese - 21 januari 2010 23:24


Sitter i nattlinne och har precis kommit ut ur duschen :). Så skönt att duscha precis innan man ska sova, gör jag alltid!

 Så ska ta och krypa ner tills sängs nu då :)


Godnatt på er!

 

Just nu !

 

  

Av Therese - 21 januari 2010 22:34

     

  


Det är den här nya låten som jag har fastnat för som sjutton! ;)

Den är den official them song till Snabba Cash oxå ;)




Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards