ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under januari 2010

Av Therese - 11 januari 2010 17:38


Guuuuud så trött jag var när mamma väckte mig idag. Somnade vd 4 och hon väcker mig vid 6 :O och jag ber henne gå direkt för ville inte vakna därför att jag sov så skönt ÄNTLIGEN!

 

Låg kvar till 7 då man gick upp och gjorde det vanliga som är att tvätta håret, ta fram kläder, äta frukost, blåsa och fixa håret, sminka sig, borsta tänderna och till sista klä på sig kläderna :p haha. Sen var det att springa ut till bussen :p och trodde jag var sen men det var jag inte även att klockan var åtta då den ska komma men idag var bussen sen :p.

 

Kom till skolan och hade bild som är slut imon :D och sen har det bara rullat på i seeeeeeeeeeeeeg fart ;).

 

 

Sophia och Matilda sitter och kollar in bilder på mobilen ;).

 

Snart är det mat och sen ska jag börja lite med en läxa :/ usch! Sen blir det iaf massa mys vid bra program som börjar vid 9 som är spårlöst och sen paradise vid 10 :). Somnar verkligen snart så trött är jag haha. Kommer somna sååå skönt ikväll och längtar verkligen att få sova. Är ju inte van vid att gå upp vid 7 precis när man nu har sovit till 2 om dagarna (a). Har ju vänt på dygnet totalt under lovet och med det varit uppe till tidig morgon. Vet där emot att jag kommer vända tillbaka på det inom någon vecka :). Då är det som vanligt igen!



  

 

Av Therese - 9 januari 2010 23:15


Go kväll!


Ikväll har jag varit duktig och rensat mera tidningar som bara åkt ut direkt ;). Har inte så mycket kvar att få ut nu och sen är det bara att packa ner allt i kartonger som ska sparas :). Så snart är det bara att påbörja rivning av tapeter som jag älskar :D. Ser fram emot det som fasen ;).


Imon är det dagen innan skolan drar igång igen! Har lite plugg jag ska ta och göra :/. Så kommer bli det större delen av dagen så det kommer bli GÖTT or NOT!



  

Av Therese - 8 januari 2010 23:55


Vad tycker ni om  den? :)




Av Therese - 8 januari 2010 18:24

  

Goooooooodkväll alla!

  

Ni vill inte veta hur jag vaknade idag :O. Säger det i alla fall ;). Det var så att pappa öppnade upp min dörr och så hör jag att han drar igång dammsugaren och börjar dammsuga heeeela huset! Gud vad sur jag blev, men klockan var ju trots allt halv 12 (a) haha så det var ju dags att gå upp i alla fall :). Men inte kul att vakna så ;).

  

Varit så skönt idag för har inte haft igång datan på hela dagen förens nu :).

  Let's Dance börjar ikväll med, är det något att se på? Joo ikväll är det de för att det finns inget annat att titta på, sen kan det vara kul och se hur bra dom är ;).

    

De tävlande!


  

Av Therese - 8 januari 2010 00:55



     

Av Therese - 7 januari 2010 19:43


Det är en aning kallat i mitt rum och kom på då att jag fick ju ljus med ett fat i julklapp :). Så jag tog fram dom :) sååå myyyyys!

 

  


 

Så skönt att inte haft mascara på sig idag :). Bara foundation och puder :)


  

Av Therese - 7 januari 2010 18:09



Åkte ju till Sophia igår kväll :). Kom till henne ungefär vid 6. Hände inte så mycket då men sen gick vi ut och åkte pulka! ;). Det går alltid lika bra för mig (y) (eller inte haha) så Sophia får sig massa goa skratt xD and so did I. :p.

Det blev lite bidler så här kommer dom ;). ENJOY, för det gjorde vi ;)

 

Åååååhhhååååååå vad det går :D

 

  

Jag lyckades att åka in i buskarna DIREKT efter första åker och det fortsatte så resten av åkningen xD. Det syns inte att jag sitter i pulkan ju :p. Men det vällde in så myket snö när jag åkte ;D.


  

The thing :D


  

Fia skulle ju oxå åka fast för henne gick det mycket bättre ;)


  

Wiiiiiiieeehoooo ;D


Sen ska man ju upp med ;). Haha!


Heeeeeeeeej Heeeeeeeeeeeeej ;D haha xD  


Tror pulkan trivdes med att dra mig åt buskarna till xD HAHAHA! Här ASGARVAR VI ÅT MIG! Fy fan på ren svenska vad rolitg det var xD. HAHAHAHAHA!



Kom hem från henne för en timme sen snart men vi har varit ute och åkte lite idag igen och jag åkte ju in i buskarna som VANLIGT :O haha ;). När mor och jag kom hem så fick jag skotta garageuppfarten och tur va så vart det ju lössnö ;) så blev inte så jobbigt :p haha.

 

Nu ligger jag i sängen för orkar inte sitta upp :p haha ;D. Är trött idag för har knapp sovit något inatt because jag var inte så trött när vi la oss igår :p. Somnade nog inte förens 2 och sov väl i två timmar och så var jag lite pigg igen men försökte soman om igen pch det gick efter någon timme sådär ;) haha.

 

Ska bara CHILLA ikväll :) så det kommer bli niiiiiiiice ;).

 

  

Av Therese - 5 januari 2010 18:31


Såå sjukt mysigt det är ute JUST NU! :). Kom precis hem så tog bilden när jag gick in :). Det är kallare nu och det blåser som den ;).


  


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards