ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Therese - 9 augusti 2011 20:47


Har precis sett på filmen Soul Surfer. En helt otroligt bra film som handlar om en tjej som blir attackerad utav av en haj när hon är ute och srufar med sin bästa kompis och hennes pappa. Hon blir av med sin vänsterarm men det stoppar inte henne från att fortsätta med surfningen. Hon ser inget hinder med att ha förlorat sin vänsterarm och hon är så stark och villig till att klara av att kunna surfa igen för det är hennes stora passion. När hon återhämtat sig så ger hon sig ut på vågorna och börjar tävla igen.


Har ni inte sett denna filmen så gör det, den är verkligen hur bra som helst! Och föresten så är det en verklighetsberättelse!


 

AnnaSophia Robb spelar Bethany Hamilton


Den rediga Bethany Hamilton, som filmen handlar om


TRAILERN!

 

Av Therese - 9 augusti 2011 17:16


Hej!


Idag är det inte roligt alls! Ligger i sängen med datan i knät idag, så ont i magen så att jag inte orkar sitta upp vid skrivbordet :(. Om man kollar ut så ser man bara hur regnet faller ner hela tiden, så med det har jag kollat på film IGEN ;p. Denna gången blev det From Prada to nada. Rätt okej film faktiskt. Kommer ihåg att syrran sett den och att jag skulle se på den när hon hade sett den men det glömde jag bort och kom ihåg den idag när jag såg trailern för den :). Precis lagt mig igen efter att ha varit uppe och ätit grillat med potatisgratäng :). Gott!


Nehe, ska väl fortsätta och sega här i sängen och hoppas på att värken släpper snart för annars vet jag inte vad jag gör!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards