ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Therese - 12 augusti 2011 23:23


Ja den här filmen har underhållit mig i två timmar! Faktiskt redigt bra :)




TRAILERN


Av Therese - 12 augusti 2011 19:07


.....i dom här skorna! Är redan 180 cm lång, men med dom här skorna blir jag 190 cm lång. Känner mig som en skyskrapa haha :D. Älskar dom men kan ända inte bestämma mig om jag ska behålla dom ;O.

Vad tycker ni? :)





Av Therese - 12 augusti 2011 18:04


Ja det är precis vad jag har gjort nu, dammat och dammsugit. Stod inte ut längre att känna och sen allt damm som fanns på rummet.

Väntar på att pappa ska komma hem nu efter att han har varit och skjutsat mamma till festen! Han skulle ha med sig pizza och de hem, men jag valde en kebabtallrik idag :), va så gott när jag åt det sist.


Vad ska man göra ikväll? Tror nog att de blir rätt lugnt i alla fall, ont i huvudet och fortfarande lite yr ;/. Men skönt att huvudvärken är påväg att släppa i alla fall :). Finns ju inget bra på tv:n att se på heller direkt. Det ända som är bra att hösten är påväg är att det börjar massa program man ska se :). Så man lär ju ha något att kolla på om fredagarna tex. Idol som kommer visas på fredagarna hela hösten sen :)

Av Therese - 12 augusti 2011 16:45


Nu ligger jag med datan i knät i sängen så tänkte lägga upp de få bilder som blev bra utav hundra typ haha. Har fått zoomat in på orginalbilderna och sedan klippt ut och gjort dom till en ny bild så ni vet ;).


Syrran


Jag filmar ;). Pappa tog bilden :)


Titti och Benji


Fotografer kom in och tog publikbilder


Vincent


Nicke Borg


Nicke Borg


Erik Segerstedt


Erik Segerstedt & Mattias Andreasson


J-Son & Eric Saade



J-Son & Eric Saade



J-Son & Eric Saade



J-Son & Eric Saade



Eric Saade


Eric Saade


Eric Saade


Ja de va bilderna :)





Av Therese - 12 augusti 2011 15:21


Godagens!


Idag står de inte rätt till i huvudet på Therese. Vaknade av att jag va skityr och är fortfarande yr. Har nästan legat i sängen halva dagen för orkar inte sitta upp för då är det som värst! Men just nu sitter jag uppe i alla fall, lånar mamma och pappas dator för orkar inte stänga på min ännu. När jag har stängt på den så kommer de upp lite bilder från igår som jag lovade :). La in dom på datorn igår och kollade igenom dom och har valt ut dom som blev bäst med tanke på hur långt bak vi stod, men det är alltid något i alla fall :)


Ikväll ska mamma hem till en jobbarkpompis på lite fest å jag, pappa och syrran är hemma och vi ska beställa någon mat men vet inte vad jag är sugen på redigt...Pizza eller Kinamat?

Ska klicka vidare lite här nu så hörs vi senare och då kommer bilderna upp!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards