ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Therese - 19 augusti 2011 23:30


Woho, fick upp de :p. Men inte mycket att se men de är något :D. Som ni ser, möter inte mycket bilar. Så var det i stort sätt överallt vart vi än åkte :(. Tråkigt att man inte hör basen hur högt det dunkade ;)


Av Therese - 19 augusti 2011 23:06


Tjollahopp!


Ja Sophia kom ju och hämtade mig. Vi åkte iväg och kollade läget på stan och lite överallt i stan. TVÄRDÖTT! Så tråkigt :(. Men vi hade kul i alla fall! Hade musik på hög volym och basen gick rätt guttt ;))). Så kuuul! Vi åkte hem till mig sen ett tag och chilla  :). Hon åkte hem halv 10 ungefär och sitter nu och snackar med Josefine på msn som var evigheter sedan! :O. Har inte pratat på hela sommaren :p.


Vi tog en sväng på Maxi och köpte choklad :D


Jag nu. Har tråkigt och är trött, sova kanske?


Blev tyvärr inte mer bilder, glömde bort de :(. Filmade lite när vi åkte i bilen, ska försöka få upp det om de går :)

Av Therese - 19 augusti 2011 19:07


Ja förstår ni. Nu är det så att mitt lilla hjärta är i stan och påväg ut till mig :). Vi ska åka runt lite i antes bil och ha musik på högsta volym tills baslådan dör :D. Hoppas på en skön kväll med käraste Sophia :)

Bilder på kvällen kommer senare ;).


Ha en skön fredagskväll, för det ska jag ha! Puss!! :)

Av Therese - 19 augusti 2011 16:32


Hej alla!


Vilken tidig morgon det blev idag, jisses. Gick upp halv åtta och gjorde mig till människa haha. Men gick inte så bra med det med tanke på att jag bara sovit 2 timmar på hela natten!!! Don't ask why! Vet inte själv haha :p.


JA! Vid 9 tiden kom dom med pannan och jag ville bara lägga mig och sova igen men de gick ju inte när dom sprang här fram och tillbaka :p. Är skapligt trött nu om vi säger så :p. Hela morgonen, eftermiddag har båder syster och jag bara suttit vid Instagram!! Är helt fast vid det haha! (a). 


Uttråkad? Svar - JA! haha.


Syster helt fast i det hon gör ;p


Vid 12 tiden så började vi bli hungriga pappa, jag och syster. Vi åkte då iväg och köpte Pastaköket och sedan åkte hem och åt det hos farmor och farfar. Vi kom dit precis då dom med skulle äta så åt tillsammans :). Passade på att låna toaletten med eftersom att vi inte hade vattnet på.


 

Btw, det har regnat HELA dagen och gör fortfarande........


 

När vi skulle åka hem från farmor och farfar


Ikväll ska jag bara chilla och hoppas på att något bra visas på tv:n annars får det bli filmmys! :)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards