ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Therese - 15 augusti 2011 23:04


Precis kommit ut ur duschen. Tror jag ska ta en nattmacka med för annars kommer jag inte kunna sova för att jag har ont i magen :p. Ska lägga mig och kolla lite på tv fram till How I Meet You're Mother :)


Det sägs att de sa bli fint väder imon och då ska syrran och jag ligga och schteka på altanen ;). Får ju krama ur det sista som finns kvar på sommaren :) hihi.


Godnatt, take care! (:

Av Therese - 15 augusti 2011 20:33


Ja när jag ser den här reklamen här på bloggplatsen hela tiden vill jag bara ha de vita iStickyt till min ögonsten direkt! Det va slut när vi kollade när vi åkte hem från Öland. Funderar på att beställa det, orka vänta tills vi ska till Kalmar nästa gång när nu det blir haha. Kan inte hålla mig mycket längre snart faktiskt :D


 

Av Therese - 15 augusti 2011 14:19


Hej!

 

Idag har mamma och pappa börjat jobba igen efter 4 veckors semester. Detta innebär att syrran och jag är ensam hemma. Vi sitter båda i soffan just nu och kollar på Cake Boss på TLC. Det ser så gott ut allt som finns där :D haha. Man fastnar verkligen när man kolla på det :p. Fastnade nyss haha :D. Sitter och skriver utan att kolla så jag inte missar något :D. Inte ofta jag gör det men det går :D. Men ska fortsätta kolla nu, hörs senare när jag är mer kontaktbar haha :)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards