ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Therese - 14 augusti 2011 23:33


Tidigare idag så kollade jag på den här filmen, Trust. Handlar om en tjej som chattar med en kille på internet som senare visar sig vara pedofil, och vägen dit får ni se efter själva. Redigt bra film och det är precis sånt här som händer varje dag världen över, tyvärr. Om ni inte har sett den så SE DEN!!


Av Therese - 14 augusti 2011 18:03


Är så seg, huvudet tar kol på mig....



Mamma och pappa är och handlar och borde väl komma hem när som skulle jag tro :). Det ska bli lite taco till kvällen här nu. Mamma blev så förvånad att pappa gav taco som förslag för han gillar det inte! Men han tyckte det väl va så gott när vi åt det i pitabröd på Öland, och inte hur som helst heller. Vi värmde dom i stekpannan med lite smör och det blev så galet gott! ;O ;). Tacon smakade mycket bättre haha :)

Av Therese - 14 augusti 2011 15:00


Godagensgodagens!


Kräftfiske igår utan kräftor. Ja dom va inte på hugget igår, vi fick upp 2 st på hela kvällen, men vi slängde i dom igen :). Men under kvällen så grillade vi korv, pinnbröd och mashmallows (stavning?!) som va hur gott som helt :). Pinnbrödet gick i alla fall hem ;). När jag grillade pinnbröd fick Maja smaka lite och hon gillade det så jag gjorde mera och vi delade på det :). hon följde mig som en hök haha :p. Vi hade det så mysigt så! :)


När vi va klara i skogen så åke vi hem till kusinernas mormor och morfar för lite fika, GOTT! Skönt att kvällen inte blev så lång och att vi kom hem skapligt med tanke på hur dödstrött jag va haha. När vi kom hem så kliade det så i ögonen och dom va rödsprängda så trött va jag haha, har aldrig sett mig så trött tror jag :). Tänkte bjuda på få bilder från igår :).







Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards