ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Therese - 17 augusti 2011 23:56



Precis hela kvällen har jag legat i sängen och kollat på tv och på IG i telefonen (a) höhö ;). Har inte orkat sitta vid datan, inte funnits något att göra där i alla fall. Haft så ont i huvudet med men inte så lustigt kanske, det började åska tidigare ikväll och kanske därför jag känt av huvudvärk, brukar göra det då hehe. Har kollat filmen som gick på 6:an, Familj på väg. Den är så rolig haha, och knäpp! Men kan ju inte bli annat när Robin Williams är med ;p.


Ska nog ta och sova nu, sjuuuukt trött även att jag bara legat i sängen idag, men hörs imon. Godnatt :)

Av Therese - 17 augusti 2011 15:22


Hej på er där ute :)


Usch vad tidigt jag fick gå upp idag ;o. Gick upp vid 08:45 då jag skulle upp och sminka mig och äta frukost. Var sådär skapligt seg om vi säger så ;). Skulle klippa mig vid 10. När jag var klar där kom pappa och hämtade mig efter att han hade gjort lite ärenden till mormor och morfar :). Vi åkte sedan in till stan och jag köpte hårfärg, kommer bli knallröd känns de som haha :D. Köpte även VeckoRevyn med :). Haha, sitter i Johannas knä i stolen och hon har inte någon känsel i benen nu haha, suttit ett tag :D. Men ska avrunda här nu så jag får resa på mig ;)




Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards