ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Therese - 18 augusti 2011 22:02


Precis vad jag tänkte göra nu. Ska se The Killing vid halv så vill vara klar till det :). Kanske ska leka lite med Sophia imon, ååh hon är så saknad den människan!!    Har inte varit på jättelänge, eller jo vi träffades en stund förra onsdagen. Har ju inte setts så mycket på grund av att hon har jobbat och slitit ;). Hoppas att vi kan ses imon i alla fall :)


Hörs imon, godnatt på er :)

Av Therese - 18 augusti 2011 20:40


Hellohello :)


Dagen började såhär idag. Jag hade själv satt telefonen på alarm vid halv 11. Den ringer och jag stänger av den och sover vidare! Klockan 11:15 kommer pappa in och väcker mig när jag sov hur skönt som helst :(. Det han frågade om va om jag kunde hjälpa honom att bära ut en garderob till garaget. Typ en och en halv timme senare lyfter vi ut den haha :p. Det var ju inte den lätaste garderoben om vi säger så, haha fy fan jag dog ju så tung den va :D. Varför vi gjorde det var för att imorgon kommer dom och byter ut våran panna som varit trasig sedan i maj tror jag, så vi har inte haft värme i huset sedan dess. Det har ju i och för sig inte gjort något under sommaren, tur bara att de hände när de gjorde :D. Just därför så tog vi ut den för den stod bredvid pannan ;). Så imon kommer dom vid halv 9 och det innebär att gå upp TIDIGT! Det är för att dom ska göra rent i ventilationsrören och det finns ju ett i varje rum och vill ju inte ligga och sova när dom ska göra rent i mitt här på rummet haha, godmorgon typ ;p.


Vid 2 så kollade jag och sryrran på Cake Boss. När det va slut så fastnade vi på något annat, kommer inte ihåg vad det va. Senare när klockan drog sig så kom jag på att de va soligt ute, men efter typ fem minuter efter den tanken mulnade det på :O. Vafan, kunde ju ha solat i stället när de väl var soligt än att ha kollat på tv :(. Så tanklös haha :D.


Blev lite musikvideo tittande också

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards