ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Therese - 1 september 2011 21:46


Haha ursäkta för hur man ser ut men var faktiskt precis nyvaken ;)





Av Therese - 1 september 2011 21:07


Hej!


Det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag hurra hurra hurra! :D



Precis vad det är idag! Den började med att mamma, pappa och syster kom in och gratulerade mig :). Fick pengar, parfym och lite trosor :). Önksade mig inget speciellt förutom pengar ;). Vet inte vad jag ska önska mig haha.

Senare på morgonen när jag ska gå upp för att göra mig iordning till skolan så dör jag redan i sängen. Vart så jäkla yr idag, mådde illa som bara den när jag låg i sängen och hela rummet snurrade när jag låg ner. Det är så obehagligt. Kunde tro att jag var onyckter haha. Det blev att jag stannade hemma idag och var sjuk :(. På min födelsedag, FAIL! Det var frammåt kvällen som det började gå över nått och nått. Så har varit redigt seg i hela kroppen som har varit mindre skönt om vi säger så!




Vi åt redigt god mat jag, mamma och syster! Jag stod för grillningen ;)




   


Nu ikväll har Sophia och Matilda varit här och fick en ätbar "blomma" haha ;) nom nom! Tack tack för den :)




Bästa!       

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards