ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Therese - 29 september 2011 16:51


En låt som spelas mycket i mina högtalare just nu är den här låten!


J-Son feat. EllyEve - Stop Me

  

Av Therese - 29 september 2011 13:36


Hej!


Näst sista dagen på den här månaden. Helt galet hur fort September har gått! På lördag går vi in i den rediga höstmånaden och vi tar ett kliv närmre vintern! Längtar faktiskt lite till vintern för samtidigt som det är så ruggigt KALLT så är det ändå så jäkla mysigt!! :)


Ja ryggen blev ju inte bättre i natt...så har lite ondare än igår kväll :(. Får mer än gärna gå över nu nu nu nu nuuu!! Nu som först jag gått upp för har legat som en strandad säl i stort sätt hela natten. Bara legat på rygg och jag som rör på mig så mycket på nätterna och helst ligger på sidan in mot väggen. Ingen rygg-sovar-människa precis!


Vad händer i övrigt idag? Nej det vet jag inte förutom att det är helg för mig nu, har ju inget imon! :))


Ska ta och kika in vad syster gör nu. Hörs senare!   

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards