ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Therese - 6 september 2011 23:57


Har kollat på filmen Miss Secret Agent nu ikväll efter Idol och ska nu sova. Orkar inte sitt uppe längre. Är skit slut, ont i hela kroppen och mår illa som fan :(. Det jag behöver nu är sömn även att jag har sovit hela eftermiddagen så är jag skittrött. Ska in i duschen med innan lite fort om jag verkligen orkar men måste för vill duscha!


Aja, hör imon och godnatt på er!   

Av Therese - 6 september 2011 20:24


Det ända jag har gjort idag är att ha legat i sängen och sovit, kom inte ur sängen idag. Haft sådan mensvärk hela dagen, otroligt jobbigt!!

I och med sängliggandes hela dagen så innebär det att jag inte ätit något på hela dagen till nu ikväll. Gjorde mig lite mat nu innan Idol började, redigt gott blev de :). Kom bara på det i huvudet och sedan gjorde jag de ;).


Stekta kycklingbitar, pitabröd, gurka och lite mango chutney :)


Nu är det Idol som gäller :)


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards