ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Therese - 21 september 2011 21:25


Ja som vanligt så syns det inte så bra, får ta en bild i soljus helt enkelt ;)


Av Therese - 21 september 2011 19:57


Hej på er!


Helt sinnessjukt vad trött jag varit/är idag :D. Det är fan läskigt att vara så trött :O. Slutade 15:20 då pappa kom och hämtade upp mig och sedan skjutsade vi iväg syster till hennes kompis!


Jag idag då va :)


Satt och gjorde syster sällskap innan hon åkte hem med pappa!



Jag gjorde mig två mackor och varm o'boy med grädde, kände för att lyxa till det lite ;). Tog på mig Ziperallen och kröp ner till sängs och kollade på tv en stund :). Det roliga var när maten var klar och pappa kom och sa till mig att den var klar. Två sekunder efter somnar jag till och sedan kommer mamma och säger till mig "ska du inte ha någon mat?" och det vaknar jag utav. Var HELT VÄCK så att säga ;). Gick då upp och åt lite :).


GOTT! :)


Dödstrött haha


JUST NU sitter jag med färg i huvudet! Nu ska de bli rött :D. Hoppas jag på i alla fall :).


Vi får se hur de blir :)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards