ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Therese - 3 september 2011 21:46


Jaha, då har alla åkt. Fast de är snart en timme sedan :). Har gjort en ny header, vill ha höst bilder nu men det måste ju bli lite höstigt först ;). Är skittrött skulle bara vilja gå och lägga mig med datan i sängen och kolla på något :). Men innan jag gör något så ska jag i alla fall tvätta bort sminket för nu orkar jag inte ha de kvar längre :).


Såg att bloggarna ska ligga nere mellan 01:00 - 03:00 för underhåll. Vad ska nu göras tro? På tal om annat, undrar när appen kommer att lanseras. Hoppas på snart jag! :)


Av Therese - 3 september 2011 17:55


Ja här i huset är det fullt ös! Haha, kusinerna är väldigt livliga :p. Busar och har sig här haha :D. Jag har slagit mig ner här och pratar massa mys med Matilda på msn :p. Beställde en Zipperall igår ju så vi snackar om att vi ska ha myskväll jag, Matidla och Sophia :). Dom har oxå sådana :), så det kommer bli kanontrevligt när det väl blir av! :)



Fick en blomma utav kusinerna med familj som nu står i fönstret här på rummet. Lite ovant för har inte haft en blomma på år i fönstret haha :p

Av Therese - 3 september 2011 14:18


Det börjar bli lite brottom för mig nu haha. Kom ur duschen för snart en halvtimme sedan och har inte börjat göra mig iordning.....Blev så seg så har legat i sängen men ska sjutton ta mig i kragen och göra mig klar nu!


Hörs!   

Av Therese - 3 september 2011 13:05


Godagens godagens!


Gud så skönt jag somnade inatt! Bästa på hela veckan! Men vaknade upp trött haha :p.


Sitter just nu och har snart ätit upp frukosten min :). Efter det ska jag hopppa in i duschen och sedan göra mig iordning för vid 4 är det kalas för mig, mamma och pappa :). Slår ihop dom eftersom pappa fyller i juli, mamma augusti och jag september :p.


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards