ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Therese - 19 september 2011 22:35


Hej!


Gud så chill det har vvarit idag! Åkte till Kalmar med Sophia vid halv 12 tiden och det var hur lugnt och skönt som helst där nere :). Ingen trängsel alls. Hittade lite saker :). Vi tog en lång lunch på IKEA med ;) haha. Blev hur mätt som helst och det var hur gott som helst, precis som alltid! :D


IKEAS godaste mat! ;)


Hemvägen



Mot Oskarshamn!


Köpte med oss lite snacks till hemvägen :)


Sophia hittade denna på City Gross och slog till DIREKT ;)


När vi kom till stan igen så åker vi hem till mig och hon åkte hem för en stund sedan :). En kanondag med världens bästa och andra hälft, vad skulle jag göra utan dig? Helt serriöst!   




HELA kvällen har vi legat i sängen och spelat Wordfeud ;) haha eller ja...nästan! :)



Nu ska jag kolla på SHF som jag missade ikväll!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards