ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Therese - 2 september 2011 23:28


Har precis kollat klart på True Talent. Missade det igår när Sophia och Matilda var här och gratulerade mig ^^. Tog mig lite glass också :)


Av Therese - 2 september 2011 20:04


Godkväll på er! Vad gör ni nu? :). Hopppas att ni har en trevlig fredagskväll med dom bästa!


Idag har jag ÄNTLIGEN gått igenom min klädhäg som legat i soffan utan för mitt rum hela sommaren hahaha. Det är inte soffan vid tv:n så ni vet ;). Tog inte alls lång tid så jag började städa rummet sedan och så hjälpte jag mamma med att göra annanaspajerna tills imon :). Resten av eftermiddagen har jag bara kollat på avsnitt på Audrina, love it! Har några kvar så det är finfint :)




Vi har här hemma precis ätit kinamat, det va sådär gott idag men det gick ner och är proppmätt nu haha :). Tråkgit att det inte går något bra på tv:n heller. Allt går ju bara dom andra dagarna i veckan, det är ju på fredagarna man vill ha något att kolla på om man inte ska göra något annat då förstås :). SKA FAKTISKT ta och beställa en Zipperall nu ;). 

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards