ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Therese - 13 oktober 2009 23:35

 T j e n a  t j e n a  T h e r e s e  h ä r  i g e n  ;)


Har precis kommit ut ur duschen och har packat väskan oxå :). Det bli att gå upp tidigt för åker med Sophia med den bussen hon ska ta vid halv 9 då :). Ligger just nu och camar med Amända och jag är helt död, JAG LOVAR! Hahaha! Ont i huvudet har jag oxå :/ så måste nog sova på riktigt nu :)

Hörs imon när jag kommit to Figeholm ;D.


     


G o d n a t t  a l l a  n a t t u g g l o r <3


  

Av Therese - 13 oktober 2009 20:28


Jaha, det blir inte att man ska få sova länge imon itne ;). Ska till Sophia :). Blir att jag åker med halv 9 bussen till henne för hon kommer från Andreas då :). Och så blir det bara om pappa vill upp i ottan och skjutsa mig då (a). Annars får jag ta 11 bussen till hene :). Vi ska plugga satan till provet vi har på torsdag :(. Det är inte så svårt egentligen men det känns som det bara för att de är så många instuderingsfrågor :O. Men det ska nog gå fint :).
Blir väl till att sova där med skulel jag kunna tänka mig ;) höhö.


  
Dagar då du inte är där, det är inga dagar, det är en evighet av längtan! <3


 

 

 

  

Av Therese - 13 oktober 2009 18:06


Vilken härlig dag la la la la la la ;)


Ne men det har varit väldigt chill idag med sovmorgon till 11:20 då och sen bara två lektioner ;). Så skönt att mamma hämtade mig idag med :) och direkt med så man slipper vänta ;).


När jag kom hem så va jag jättehungrig men då ville inte mamma laga mat för hon va inte hungrig så då började jag att tänka på vad jag skulle laga till och då blev det  de här! :)


  

Det var redigt gott om vi säger så! ;D


Just nu ligger man och pratar i telefon med Sophia :)



  

Av Therese - 13 oktober 2009 10:34


S å h ä r  s e r  j a g  u t  i d a g  :)

  


  

Nu ska man snart få skjuts av pappa till skolan :). Börjar 11:20 och slutar 15:50 ;). Schyst dag för det är bara två lektioner :p haha. Ha en bra dag <3

  


Av Therese - 13 oktober 2009 08:57


Har sovmorgon idag och börjar 11:20. Så nu har jag gjort frukost och ska kolla på dagens avsnitt av Riverside ;). Sen blir det att göra sig iordning och inte stressa! Gud vad hungrig jag är nu så ska la ta och äta lite nu då :). Det blir två ostmackor och vaniljyoughurt :) och ett glas juice på de med!


Kanske hörs innan jag åker med :)


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards