ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Therese - 18 oktober 2009 22:44


Har precis fyllt i den här lappen om att jag ska ta sprutan. Egentligen vet jag inte om jag vill ta den men det känns kanske bäst? Jaja har iaf fyllt i den nu :)


  


  

Blir att sova nu med :)


G o d n a t t  S v e r i g e  :)

  

Av Therese - 18 oktober 2009 22:16


Ja såhär kan det se ut när min telefon sägs ska vara "lagad" för fick tillbaka den i onsdags för tredje gången på "lagningen". Bullshit! Tror fan inte dom gör ngt med den! Denna gången ska jag fan kräva om att få en HELT NY! Dom är fan helt körda!


  

Mår inte sådär jättebra ibland!


  

Av Therese - 18 oktober 2009 21:29


Har precis kollat på Ensam mamma söker. Sitter nu här i sängen och har ont i magen igen :(.

Skola blir det imon och vi ska prova ut studentmössorna imon ist eftersom att de blev inställt förra måndagen :(. men imon smäller de! :D Wohoooooo ;) hahaha. Damsugat av rummet har jag hunnit med i kväll oxå :), var lite damm och de hinner ju bli det på en vecka ;) haha.


  


  

Av Therese - 18 oktober 2009 17:39


Sitter och nöter denna nu!




  

:(

Av Therese - 18 oktober 2009 17:00


I can't stand it anymore!

 

 

  

 

 

  

Av Therese - 18 oktober 2009 13:59


Ja god eftermiddag få man väl säga :p haha.


Vilken jobbig morgon det har varit idag :(. Vaknade vid 6 och hade världens mensvärk och visste fan inte vart jag skulle ta vägen! :( Hate that shit! Inte nog med det så vaknade jag vid halv 11 och hade sedan lika ont igen men då gick jag upp och tog en tabblett. Kanske skulle ha tagit det när jag vaknade första gången men då va jag allt för trött ;). Låg iaf i två timmar och hade dödens ont innan jag kunde gå upp och äta frukost idag. Nu är det iaf bättre känner inget för stunden men jag vet att de kommer komma senare igen, tyvärr :(.



Längtar tillbaka till den varma sommaren! :(

Allt va så jävla kul! :D


  


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards