ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Therese - 21 oktober 2009 23:28


Nu går trötta jag och lägger mig med mina varma kinder :) hihi.


  



     

Av Therese - 21 oktober 2009 22:46


F i c k  h e m  d o m  h ä r  i gå r  s o m  s y r r a n  k o m 

o c h  v i s a d e  m i g  i d a g  :O.



  

Typ....BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! ;)



  

Av Therese - 21 oktober 2009 19:00

 R i h a n n a s  n y a  s i n g e l  ;)




  

Av Therese - 21 oktober 2009 18:26


H e e e e e e e e e e j !


Det blev inget bloggande igår för var så fruktansvärt trött så jag bara orkade inte :(.

Men kan säga att jag hade en bra dag med bästa! <3 =)

  

  

Vi hittade denna bilden på hennes bdb igår så jag tog kort med mobilen så det är därför den är som den är ;). Den är över 1 år gammal oxå :O ;).

----------------------------------------------------------------------------------------------------


Nu kan jag komma till idag :).


Dagen har varit bra men hade varit nu bättre om bästa hade varit där! :). Har varit lite trött idag med så kommer knappt ihåg vad vi gjort xD. Nej men ;) det är ju det vanliga i skolan! Massa plugg, plugg och plugg! Har prov på fredag IGEN! Har haft mycket nu tycker jag men hoppas det går bra :). Märks att man går i 3:an iaf :O hahaha. Vi har inte haft så här många prov veckor i rad sen man typ gick i 9:an :O. Vi har haft väldigt tur men det kändes av på vårterminen nu i 2:an. Men nu känner man sig mer stressad med att om man inte får godkänt i en kurs så r det typ kört! Man hinner inte göra de uppgifter man t.ex inte har lämmnat in i tid. Nej men ni förstår hur jag menar, det MÄRKS!

Men satan vad kul det ska bli  1 1  j u n i  2 0 1 0 ! :D.

  

  

I  w a n t  t o  f e e l  h a p p i n e s s  e v e r y d a y !


  


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards