ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Therese - 17 oktober 2009 23:06


G o k vä l l ! :)


Har haft lite tvmys med mamma och pappa medans syrran har lånat min data lite för den andra är för tillfället lite kaputt om vi säger så ;) haha. Sitter just nu och tänker efter vilka skivor jag ska beställa på cdon.com. Vet iaf två jag GARANTERAT ska beställa ;). Det är Sean Kingston och Erik Hassle nya album! Är helt såld för dom :O. Sjukt så bra låtar det är på båda albumen :). Sköna höstlåtar ;).


  

  


Av Therese - 17 oktober 2009 19:09


 

I det här läget så säger faktiskt bilden allt!

 


  



  

Av Therese - 17 oktober 2009 16:05


H e j  p å  e r ! :)


Vaknade 10:10 idag ;). Gick upp och väckte syrran och så  åt vi frukost framför datan och kollade på veckans avsnitt av S.O.S Gute :). Satt i min säng då ;). Pappa va redan hos farmor och farfar där dom håller på att göra ostkaka idag för fulla ungnar ;D. Mamma är i Växjö för hon var på Ladies Night med några arbetskamrater igår, så dom har sovit över där :). Hon sitter nog på bussen hem :p, för den skulle gå hemåt runt 15 tiden :).
Syrran och jag gjorde oss iordning och så kom pappa och hämtade oss vid 13 tiden då vi skulle hämta pizza med. Är så trött på pizza och alla såndär skräpmat! Åt McDonalds i Kalmar igår och sen pizza idag, ne fy! Nu får det dröja ett tag till nästa gång haha ;). Tråkigt väder är det ute oxå så därför jag har på mig myskläder idag :). Redigt nice ;).


  

Trivs bra i tröjan mamma köpte hem till mig från Gina Tricot förra lördagen :).


Är sugen på att kolla på en RIKTIGT BRA FILM! Problemet är det att dom filmerna jag vill se finnsi nte på dom där bra hemsidorna man kan kolla på film, det finns bara amerikanska typ. Inga svenska filmer och det är tråkigt :(. Jag vill se på Johan Falk filmerna :O :(. Är ju sånt väder med man bara vill så på någon laddad action/thriller film ;) höhö. Skräck går oxå bra (a), men bara om man har en kudde i knät ;) haha :D. Fårse vad som händer till kvällen. Mamma kommer hem iaf ;D haha. Jaja, nu börjar jag få slut på ord och meningar :p. Vet inte vad jag ska skriva nu ;). Ni får ha de så bra iaf :)


Kul att så många hittar hit till mig :), hoppas ni gillar det jag skriver om och så :). Är ju inget märkvärdigt så, berättar bara om vad som händer i mitt liv. Kanske inte är så kul men (a) hehe.

 

  

Av Therese - 17 oktober 2009 15:05


Kolla in det här killar ;D hahahah xD.




  

Av Therese - 17 oktober 2009 00:04


Nu börjar Therese bli rätt trött här ;). Ska låna syrrans Frida-tidning och glutta i lite innan jag somnar, om jag inte somnar med den i famnen (a). För så trött är jag xD haha!


Imon ska pappa till farmor ocoh farfar med mina kusiner och så och baka ostkaka, vet ineto m jag ska med dit :p haha. Orkar iaf inte gå upp tidigt för han ska vara där redan halv 9 :O. Hallå!!! Sova länge TYYYYYYP :D. Skippar att följa med ;). Kanske blir att han få hmta mig sen :p haha om jag vill komma ;D.


  

Sommar! <3


G o d n a t t  n u  :)


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards