ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Therese - 22 oktober 2009 21:59


Har precis avslutat en timmes övning till provet nu innan man ska sova!  :)

Hoppas det kommer gå bra imon och skönt att vi har det andra lektionen oxå så att man har det gjort ;).


  


  


  

Hahaha ja så såg det ut ;)



N u  b l i r  d e t  d u s c h e n  och  s e d a n  s o v a  :)

GODNATT


  

Av Therese - 22 oktober 2009 19:35


T j e n i x e n  p å  e r  ; )


Morgonen


Idag vart de riktigt jobbiggt att gå upp :O. Typ bäcksvart ute och då var klockan ändå 07:20 och det är väääldigt sent för mig att gå upp då :O haha. Helt otroligt att jag ändå var tidig till bussen för gick ut redan 07:54 och går 08:00 men brukar komma någon minut efter 08:00.


Väntan på Sophia vid skolan :)


När jag kommer fram till skolan får jag vänta ca 3 minuter på Sophia som kommer med bussen från Andreas :). Jag vill att hon ska komma jättefort för det regnade lite fint sådär och det tål inte mitt får för då vågar hela luggen sig oxå xD. Tillslut ser man f*n ut som en pudel och det vill man ju INTE GÖRA! ;).


Skolan + Tre Vänner!


Efter att hon kommit så går vi in och går bort till vårat klassrum och sätter oss och jobbar lite till PROVET VI SKA HA IMÖN! ;O. Trött på prov nu hit och dit heeela tiden :(. Lovet  är verklgien efterlängtat! ;). Kommer att få ett kanonlov med! :) Thihihi. Vi pluggar på flitigt den sista timme ungefääärr xD för vi skulle nämligen ta bussen vid 12:10 in till stan ( gud så lata haha) där vi skulle äta kebabrulle på Tre Vänner :p. Satt och åt i lugn och ro för bussen hem till Sophia gick 13:35 så hade god tid på oss :) och det är ju skönt de!


  

Sophia jobbar på för fullt och skriver så det ryker om pennan ;).


På bussen påväg hem till Sophia ;)


När vi sitter på bussen sitter vi och sms:ar hela vägen hem till henne xD. Det var LIIIIIIITE KUL om vi säger så xD HAHAHA! Kommer inte ta upp något för det är en srcret ;D. Man var iaf road =) så bussressan vart itne så tråkig som jag trodde den skulle bli :O. Men kan säga det iaf att jag glömde nog hjärnan i skolan xD. Var så trögfattad idag när hon satt och förklarade i sms:en xD. Stackars henne som fick stå ut med mig så! :( Men va sjutton det gör hon ju jämt iaf ;) HAHA!


Väl hemma i Figeholm :)

När vi kom hem till henne så vart de ingen hemma och hon hade ingen nyckel heller så hon sprang ner till sin mormor och morfar och hämtade en nyckel så att vi skulle kunna komma in :). När vi kom in så sprang vi till varsin toalett haha xD. La oss och pratade i hennes säng sen när hon kom på att hon ville kolla i hennes lådor som hon har i garderoben med massa saker i som t.ex skolkatalog, gammal kort, dagböcker och ja med mera :). Vi kollade på gammla kort och det var faktiskt rätt så kul haha ;). Vi hann även att plugga lite på provet vi har imon :p. Vid halv 5 kom mamma och hämtade mig :).


Maxi

När mamma hade hämtat mig så åkte vi till Maxi när vi ahde kommit till stan igen. Det var helt sjukt vad mkt folk det var där idag :O. Typ inte en ända parkering var ledig så vi fick åka och leta ;). Det blev ju inte bättre när vi kom in sen :O. Hatar när det är så mkt folk där för man känner sig bara ivägen heeeela tiden när man kör vagnen. Blir som en stoppkloss för de som vill komma förbi. Usch så tråkigt!


Hemma :)

Kom hem vid 17:45 ungefr och var skittrött då! Inte nog med att maredan var trött i morse vad är man inte då liksom efter en timme på Maxi med fullt av folk? Jo just det, TRÖTT! ;) haha.

      Shit var långt det blev idag :O hahaha. Hade tydligen lust att srkiva ungeför allt idag som hänt xD. Jaja så kan det vara ibland när man känner för att skriva av sig om dagen :).


  

0 9 1 0 2 2  : )


Nu ska ja plugga lite och förhoppningsvis komma i säng lite skapligt :). Igår kväll blev det inte förens efter 00:00 :O. Alldeles för sent och var därför jag var så trött idag! Som sagt, ska bli skööööööööööööööönt med en hel veckas loooov nu! ;)


  


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards