ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Therese - 24 oktober 2009 20:39


Redigt snygg video ;)



  


Av Therese - 24 oktober 2009 18:25


Hej på er alla! :)


Det händer inte så mkt precis och mamma ska ut med jobbet ikväll igen och syrran ska till en kompis, så det blir bara pappa och jag hemma ikväll ;). Det kan bli kul :p haha, eller jag kanske bara kommer sitta fastklistrad här på rummet med datan och han likaså fast i soffan framför tv:n :p hahaha.


Slappat som bara den idag och vaknade 11:15 ungefär och de va för jag va tvungen att gå på toa xD. Hade nog sovit längre annars :p. Mamma och pappa sov ända till 12 och det var för farmor ringde så då flög pappa upp och sprang och svarade för jag orakde inte som redan var vaken ;) haha.


På måndag smäller det! 07:00 åker familjen till Ullared och vi ska sova där med i en campingstuga lika lite som ett snigelskal :p haha. Nej men jag vet inte hur stor den är men inte stor iaf ;). Har ju en ganska bra feeling då att det kommer krylla av folk :O. Får panik när det är fööööööör mkt folk xD haha. Så det låter ju som att detta är det rätta stället för mig ;). Eller inte! :D. Ska hitta så mkt snygga kläder och pappa sa idag med att  det finns mkt märkeskläder där nu med än vad det har gjort tidigare :D. Kommer vara urfattiga efter den resan kan jag lova er ;) haha. Kommer säkerligen att komma hem skitsent på tisdag med :O. Sen vet man inte om man ska till Kalmar på onsdag eller torsdag :p. Gött att åka till Kalmar dagen efter och kommer vara helt död då om det skulle bli på onsdagen :D haha. Men whata häck liksom ;).



  

Den blev redigt snygg ;). Tog bilden hemma hos Sophia och det är ett sånt där stresshjärta som man kramar om :)



  

Av Therese - 24 oktober 2009 00:06


Inte orkat blogga något idag men kommer att göra det lite mer imon :). Varit skittrött idag!

Skönt att vi har höstlov nu iaf! :D


  


G o d n a t t  : )


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards