ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Therese - 15 oktober 2009 17:46


Vilken lugn dag det har varit idag! Inte gjort så mkt idag faktiskt, men provet hade vi ju. Hoppas för alla del att det gick bra! :) Fick black out på några frågor och blev skitförbannad så kunde inte svara på dom :(. Sånt är så hemskt när man sitter och gör prov, eller hur? Följde med Sophia som sällskap till körskolan och när hon skulle köra gick jag till bussen och frös fan arslet av mig skulle jag tro, men men det var verkligen skitkallt! Blåste ju inte lite heller :O. Usch för hösten, om de bara kunde vara lite snällare väder så skulle den vara så välkommen för mig! :)


När jag kom gick jag in i duschen så duschade jag i varmvatten och det var sjukt skönt :). När man sen kom ut ur duschen, ja då vart de ju mindre skönt ;). Typ ISKALLT :O. Hahaha! Det var bara i stort sätt att slänga på sig kläder igen ;) höhö. Eftersom att jag fick tillbaka telefonen igår så har ja tagit lite bilder under dagen :).


  
Sitter på bussen här och är påväg till skolan :).

  
Sen är det bussbyte vid Kristineberg så då vart de att man fick stå ute och frysa igen ;).

  
Väntar på att bussen ska komma :). Har precis gjort Fia sällskap :p

  
Till slut så kom det en bild på mig som är tagen för några minuter sen :)

Det var min dag :)

  

Av Therese - 15 oktober 2009 12:17


Nu sitter jag i skolan och börjar inte förens om en timme. Usch, sitter och skriver prov om en timme med ska ni veta!

  Kommer hem efter tre idag och det blir skönt :). Har inget som ska pluggas till imon och det blir skönt :).

Sophia sitter bredvid mig nu och spelar något spel som hon diggar! :D HAHAHA!!


Ska väl ta och plugga lite nu :)


Hörs när jag är hemma


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards