ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Therese - 16 oktober 2009 22:39


Ligger just nu och kollar på Idol :)



Skola idag som vanligt :). Rtt skön dag idag ändå ;), men tråkigt att Sophia inte va idag :( huhu. Efter skolan så hämtade pappa mig och vi väntade på syrran och sen åkte ner till Kalmar! somnade en liten stund i bilen, och de va skönt. Synd bara att jag gjorde det när det bara va typ 15 min kvar xD. Vi åkte in med datan och dom fixade de :). Vi åkte in till stan och jag hittade ett par skor isf som jag var på jakt efter :p. När jag var inne i affären tänkte jag för mig själv " jag går inte ut här ifrån innan jag har hittat ett par skor!" Det blir oftast så för har ju storlek 42 ;/ och det är skittråkigt då att kolla på skor då det oftast inte finns i min storlek, men bra att det börjar komma mer och mer faktiskt! :)


  

Dom blev de! ;)



Blev inte mkt längre resa än så idag :p. Vi åt på Mcdonalds med innan vi åkte hem ;D. Och nu har jag ätit några sånna här :O. Heeeeeeeeeeeeeelt sjukt vad goda dom är!!! :D
Måste smaka om ni inte gjort de, dom är aningen beroendeframkallande :D


  


  

MUMMA! :D


  

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards