ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under april 2011

Av Therese - 6 april 2011 21:53


Det är helt sjukt hur trött jag verkligen är, varit det hela dagen! Har bara tänkt hela dagen på telefonen hur vi skulle få göra med den osv. Nu ska jag gå och ta en varm dusch och sedan lägga mig och sova :). Länge sen jag la mig såhär tidigt :p. Men ikväll blir det av!


Hörs imon igen, godnatt alla! (:

Av Therese - 6 april 2011 17:56


Hej, haft en bra dag? :). Om ni frågar mig så har jag inte haft det alls! Min ottursdag idag på REDIGT! När jag skulle åka till skolan idag och sätta mig i bilen (Sophia kom och hämtade mig) så skulle jag ta telefonen som låg på böckerna innan jag skulle sätta mig. Vad tror ni händer? Jo den åker i backen och hela skärmen går åt pipsvängen! Har varit så arg på mig själv hela dagen och kan inte förlåta mig för detta, åååååh så arg! Klantarsle!





De va den telefonen :(. Men får ju som sagt en ny, men fan vad dyrt de blev ;/        

Av Therese - 5 april 2011 23:17


Om man skulle ta och sova nu :). Sängen ser ut att vara så ensam så måste gör den lite sällskap känner jag ;). Ska ändå upp tidigt imon *suck* på redigt, farligt att vara ledig två första dagarna och sen gå upp till skolan ;/ men måste! Blir väl lite tv innan som vanligt nu för tiden, somnade ifrån den inatt med haha :p och lär väl göra de nu med :D.


Men vi hörs imon alla, ha en bra dag imon :). Slänger upp en BRA låt med Chris Brown ft. Justin Bieber - Next To You soft och man blir pirrigt glad av den! :). Sov gott och godnatt! :)

Av Therese - 5 april 2011 22:21


Nu har jag kommit hem från Amanda som jag passade på att åka till när pappa ändå skulle köra in syrran till bion :). Så har suttit hemma hos henne och pratat i två timmar, och det var redigt trevligt! :). Hon har ju också flyttat ihop med sin man nu så va i deras nya hem :).


Jag och Amanda på studenten i sommras :)  

Av Therese - 5 april 2011 17:21


Då va man hemma igen efter att ha varit barnvakt åt kusinerna :). Det gick kanonbra i simhallen :). När vi kom hem till dom igen så fikade vi lite och sen kom faster hem från mötet hon va på så då begav vi oss hemåt igen :). Fick lite gos av lillungen där hemma med och det är myyyys de! :) <3


Nu tror jag mamma kom hem med så då blire snart mat med, itne hungrig dock efter fiakt ;). Men hinner nog bli innan det är klart!

Händer nu då? Jo - jag ska plugga lite på ett psykologiprov för har det imon *suck* men det kommer nog gå bra, hoppas jag :)

Av Therese - 5 april 2011 12:52


Hej alla!


Gud vad jag är seg idag. Hade redigt svårt att gå upp nu för att hopppa in i duschen och nu gör jag mig iordning för ska åka och lämna min kusin på simskolan :). Se till så det går bra i omklädningsrummet och så :). Sen ska jag hämta henne med och så ska vi hem till henne sen igen, hennes bror ska med oxå så är dubbelbarnvakt idag fast tillsammans med pappa då :). Han kommer och hämtar mig när han slutar vid 2 så han är väl här runt halv 3.


Nehe, ska fortsätta med att göra mig iordning nu så nu blir det att platta håret och allt som hör till ;p.

Hörs ikväll! (:

Av Therese - 4 april 2011 20:54


Helt galet hur trött jag är ;O. Om jag skulle lägga mig och för kvällen så skulle jag somna för kvällen, lätt! :). Inte lustigt när man i stort sätt kollat på BB 24-7 hela dagen ;p.

Ska lägga mig i sängen nu och kolla på en unge i minuten iaf :)

Av Therese - 4 april 2011 15:43


Hej hoppsan, hade nästan glömt bort bloggen haha. Köpte 24-7 på Big Brother igår så satt til lhalv 4 i morse och kollade :p. Och nu har jag nästan kollat hela dagen, men det är drygt ;O. Men kollat iaf :p haha. Verkligen mycket vi inte får se i tv :p.


Nu sitter jag och camar med Sophia nu den lilla plutten som har flyttat till eget med sin man :). Redigt fint dom har fått de :). Lever gör jag iaf så nu vet ni de :D

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards