ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under april 2011

Av Therese - 3 april 2011 23:49


Kunde inte hålla mig länge :O. Haha! Köpte Big Brother 27-7 förut ;). Men om man nu ska kunna se de 24-7 så ska de ju FUNKA också. Just nu funkar det INTE utan det är ngåon fel kod bla bla bla. Men de är väl bara att stå ut antar jag....Vad ska man göra nu då? Alla har lagt sig så bara jag uppe :). Ledig måndag och tisdag nu i 6 veckor :), GUTT! ;)


Kanske skulle sova iaf? Men blir att sitta uppe ett tag till iaf :). Men höres imon igen, godnatt alla! (:

Av Therese - 3 april 2011 19:37


Nu under kvällen har jag legat och halvsovit lite och vila för hade både ont i huvudet och mensvärk. Det är inte den bästa kombinationen om vi säger så ;/. Och nu kunde jag inte hålla mig längre, sötsuget va något enormt så jag har nu gjort en kladdkaka så den står i ugnen nu och bara väntar på att få komma ut ;).


Dessutom så vill jag att klockan ska bli 9 nu för vill så Big Broooother!! ;O. Men innan det är det ju Stockholm - Båstad nu vid 8 :). Kollade på första delen i fredags och tyckte de va rätt okej så ska se andra delen idag :).

För er som inte kollar på Big Brother och inte har något att göra vid 21:00 ikväll så kan ni kolla in filmen på TV4 som är Taken. Jag tycker den filmen är jättebra och spännande, så de va bara en rekomendation :). Nä nu ska jag ta och gå ut och titta till kladdkakan så att den inte blir för torr som den har blivit några gånger så hade tänkt lyckas med den nu ;).


Hörs sen! (:

Av Therese - 3 april 2011 16:09


Don't Fade Away är filmen jag precis kollat på, och ni kan se den HÄR!

Den va klart godkänd, men lite konstig men ni ska se den tycker jag för bra va den även att den va lite konstig :)


 

Av Therese - 3 april 2011 13:42


God eftermiddag!


Låg kvar länge i sängen idag IGEN på grund av mensvärken ;/. Det suger på redigt!! När det kändes bättre så gick jag upp och började damma av rummet och sedan dammsuga de :). Så nu är det dammfritt! :).

Eftersom jag inte har ätit frukost än så blev det nu, och har ont i magen nu så hungrig är jag, så nu blir det att äta den goda frukosten! ;p. Mendans jag äter frukosten så ska jag kolla på lite klipp från Big Brother ;)


 



Av Therese - 2 april 2011 23:46


SVAR - JAA!! :O. Märks inte det? (a) hahaha!


 

Av Therese - 2 april 2011 21:34


Kom hem för lite mer än en timme sen :). Filmen va okej, men trodde den skulle vara lite roligare än vad den va :p. Men godnkänd va de iaf ;).

Efter filmen va slut så kom pappa och hämtade syrran och mig då vi åkte till Maxi och köpte lite chips och godis :). Så det fick bli dom ungsbakade sourcream & sweet chili för mig ;p. Gaaalet starka men gott :D, iaf ett tag för man hinner brinna upp ;).



Vad händer för er ikväll då? För mig händer det inte så mycket men vafan de får man står ut med när man bor där man bor ;O.  

BIO

Av Therese - 2 april 2011 16:51


Nu har jag och syrran ätit lite och snart ska vi åka in till stan och möta upp fastrarna och kusinerna utanför bion :). Är snart klar med ska bara klä på oss sen åker vi :).


Hörs när jag kommer hem igen! :)

Av Therese - 2 april 2011 14:19


Hej på er, allt bra? :). Gud vad jag sov länge idag, vaknade vid 12 och har inte gjort det på länge. Låg kvar till halv 1 och sen gick in duschen och där efter åt frukost :). Under frukosten får jag jobbig mensvärk så jag gick och la mig efter frukosten och har legat tills nu då det är över för stunden och det är redigt skönt! När jag ligger i sängen så händer det mest oväntade, jag får näsblod!! ;O. Hur fan kan man få det när man LIGGER NER? Men jag lyckades med det iaf haha ;p.


Är uttråkad och vet inte vad jag ska göra? :(. Finns inte så mycket att göra heller. Har lite plugg som ligger och väntar men det har jag inte lust med att göra alls nu.

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards