ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg under januari 2011

Av Therese - 28 januari 2011 17:04


Sophia och jag har varit på stan och fixat för imon ;). Hon är nu hemma för att äta lite för hennes pappa fyller år idag. Sen kommer hon tillbaka för nu vid halv 6 börjar ju handbollen så ska vi glutta på den ;p. Tror inte hon hinner i tid haha :p. Mamma kommer hem snart nu med och då ska vi äta pizza som ska bli sååå gott. Är superhungrig nu så de finns inte!! ;D


När vi kollat på handbollen så ska tydligen hon dra med mig ut på någon slags roadtrip till ödemarken ;O. Aja, fårse vad som sker ;p haha.


Av Therese - 28 januari 2011 11:43

  

Idag när jag vaknade och ser att solen lyser in genom fönstrerna så blev jag så glad att solen tittade fram :). Kändes nästan som att man kunde vaknat och de va en ljummen vårdag, men så såg man ju snön :(.




  


  

Av Therese - 27 januari 2011 21:48


Har precis ätit lite vindruvor :). Åt inte upp alla för de blev så surt så gav dom som blev över till mamma som hon nu sitter och äter på ;)


  

Av Therese - 27 januari 2011 19:20


Från halv 4 till 6 har jag suttit och rivit tapeter. Det går inte så fort om vi säger så.......Får sitta med en blöt svamp och dutta på tapeten så man sen får skrapa bort den när den blivit fuktig. Och så som bilden visar, så lång tid har de tagit. För att få bort en våd tar de ungefär en timme :O. Det är så förbannat tråkigt!! Har varit så nära att ge upp flera gånger men vill få bort så mycket som möjligt. Får sitta och gnugga med tummarna med så kan inte göra de mer nu för de bränner när man gnuggar bort tapeten. Trodde de skulle gå MYCKET lättare än vad de gjorde :(.


Har dock fått bort nästan allt till vänster nu. Galet drygt det är. Inte kul sen när man vänder sig om och ser att man har hela rummet kvar. Pappa och jag får ta en vägg var sen.


     

Av Therese - 27 januari 2011 13:45


Hej alla!


Då har man sovit första natten ute i allrummet och fler blir de. Kan säga att jag har sovit URUSELT inatt. Har väl max sovit 3 timmar skulle jag tro. Det knäpper i liksom i allt och hatar sådant, men kommer väl vänja mig vid alla nya ljud hehe.


Blev hemma idag för hade redan ont i huvudet igår kväll och va inte borta när jag vaknade i morse + då att jag sovit dåligt. Jag somande väl till vid halv 11 igen oh vaknade flera gånger och känner att huvudvärken fortfarande är kvar. Den är fortfarande kvar men har tagit en alvedon och sen ätit frukost nu :). Hoppas det hjälper!

Av Therese - 26 januari 2011 19:15


Nu är vi på gång :D







Här ska jag sova inatt :)                 

Eko

Av Therese - 25 januari 2011 20:10


Nu har jag bara kvar sängen och sängbordet på rummet ;O. Imon åker de med ut så imon natt får jag sova i allrummet :p. Så imon börjar vi riva tapeterna ÄNTLIGEN! :D

När jag sitter här inne nu så ekar de lite :) och sitter med datan i sängen nu och det är chill! :)


Dagen har varit kanoners! Förmiddagen har varit så förbannat dryg så de fanns bara inte :O. USCH!!! På eftermiddagen vid halv 1 ungefär så kom Sophia och hämtade mig så begav vi oss till Högsby och alla små orter däromkring :). Hon skulle nämligen kolla om de fanns möjlighet till jobb och så :).

Så har i stort sett bara åkt bil hela eftermiddagen, eller jag har bara de ;). Kom hem igen till stan vid halv 6 ungefär :). Var dötrött och ont i huvudet för hade inte ätit något på hela dagen, så typiskt mig alltså ;O. Men innan vi åkte så köpte jag med mig en på med lite godis till oss :). Kan säga att de blev en del skratt med och det blir det alltid när vi åker bil sådär ;), och jag älskar't! :). Somnade i datastolen med när jag kom hem ;) haha men la mig i sängen sen en stund innan Sophia började terrorisera mig med sms ;).

Om man ska dra en sammanfattning utav dagen så har den varit superbra!!

Av Therese - 24 januari 2011 13:58


Dagens....


Nu har jag tänkt mig att plocka lite på rummet, eller jag ska rensa mitt sängbord med massa tidningar som ska slängas. Så ska vi inte prata om hur mycket småskit det finns i lådorna som är 3 stycken! Tar nog inte så lång tid :). Pappa slutar nu med så snart kommer han hem, gött mos!


Får väl kila nu då så jag kommer igång ;)

See ya!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards