ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Therese - 12 januari 2011 21:57


Usch, sitter just nu och hostar för det irriterarr så i halsen :O. Blir galen!

Är redigt trött nu ikväll och har inte varit trött såhär tidigt på ca 3 veckor haha. Men när skolan sätter igång och det blir att gå upp tidigt på morgonen så blir man trött tidigare på kvällen. Jag har faktiskt längtat efter att bli trött såhär tidigt och vända tillbaka på dygen för det har varit rätt jobbigt att ha de som jag hade dessa 3 veckor.


Nu får det ta och bli att tvätta bort sminket och TYP krypa till sängs :). Lär ju LÄTT somna DIREKT ikväll iaf och inte vid halv 4 på morgonen ;). BTW, när mamma väckte mig vid 6 i morse så var jag heeeeeeeeeelt VÄCK! XD. Minns inte ett dugg av att hon väckt mig och sagt till mig tills hon åkte innan 7 :p. Svarade omedvetet med ändå medvetet - mm när hon kom in och sa till mig :p. Då är man bra väck ;) haha.


Hörs imon, godnatt! :)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards