ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Therese - 23 januari 2011 22:30


Jag gav upp med garderoben och la i alla kläder i en sart sopsäck som ska slängas eller skänkas bort. Sen ja jag in det som skulle in igen, men ska igenom det en gång till för att prova de som jag la in om jag vill ha kvar de hehe :).


Vid 7 tiden så gjorde jag mig en omelett och tog två mackor till de. Blev knölmätt ;O haha. Vid 8 blev det Solsidan, och gud vad bra de är alltså hahahaha! Längtar till nästa vecka redan nu :D. Efter de blev de ju givetvis Time Out som inte är så dåligt de heller ;). Nu sitter jag här och har precis "sprungit" igenom duschen för syrran hade tagit allt varmvatten, snällt ju! :O. Ska snart sova iaf, upp tidigt som vanligt imon. Börjar dock 9:25 och slutar 10:20 och måste ändå ta bussen vid 8 och sen vänta en timme på lektionen ska börja, JOBBIIIIIIGT!! Men men :).


Hörs imon! ;)

Av Therese - 23 januari 2011 17:14


Efter att ha kommit halvvägs med garderoben så stannade jag upp på grund av att jag hade (innan jag började oxå) ont i huvuvdet som jag fortfarande har men liiiiite bättre. Tror ni jag vill ta tag i det igen? Ne skulle inte tro det!

Men måste ju få det klart :(, tycker att mamma och pappa ska komma hem från mormor och morfar nu så dom kan hjälpa mig lite (a) hehe. För just nu ser det ut som ett bombnedslag på golvet och överallt i rummet.


Nu har oxå tv:n och den andra hyllat åkt ut under dagen :p




        

Av Therese - 23 januari 2011 15:12


Detta ska jag ta tag i NU! Lycka till Therese! ;)


  


Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards