ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Therese - 3 januari 2011 19:27


Har precis bytt lakan i sängen och dammsugit av rummet :). Nu man känner att man inte är redigt 100 bra än för blev dövarm av att bara göra de :S. Jaja, huvudsaken är iaf att jag orkar och de gjorde jag!

Innan dess så åt jag min efterlängtade kebabrulle som jag varit sugen på sen i lördags :O. Det smakade såååååå gott och åt nästan upp hela :) hihi. Godaste jag ätit på länge ;). Har ju itne haft någon vidare matlust den senaste tiden så den fick MVG av mig :).


Nu har jag fönstret öppet med som ska vädra ut det sjuka från rummet med tanke på så mycket som jag har hostat och snorat :p. Så ville få in lite frisk luft nu som jag känner att de behövs och det blir mycket skönare att vara här inne :).

 Nu väntar jag på att klockan ska bli 9 då jag ska se säsongens första avsnitt av Spårlöst på Tv4.

Av Therese - 3 januari 2011 15:37


Ja men hallå :)


Är lite sådär lagom glad utav att jag vaknar till och kollar på telefonen och ser att det står 14:55 på displayen, och då vaknade jag till på riktigt kan jag ju säga. Kunde ju inte vänt mig om och somnat om igen :O. Va sjutton hela dagen har ju redan gått och kommer somna runt halv 5 i natt eller morse närmare sagt igen som jag gjorde nu inatt/morse.


Men men! Nu hade jag iaf tänkt mig att gå in i duschen och sen kanske göra mig iordning och se hur jag känner mig :). För känner mig rät så okej idag :). Bättre än i färrgår iag så det går ju åt bättringshållet :D. Men är inte 100 bra än :).

  Men ska pysa in i duschen nu då, hörs sen!

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards