ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Therese - 8 januari 2011 15:23


Vill först och främst bara säga att jag gick ju och la mig unefär vid halv 5 i morse :O. Vid klockan halv 12, HALV 12 så kommer mamma in och säger att det är dags att gå upp! GÅ UPP, NO WAY!!! Men jag drog täcket över huvuvdet igen cch somnade lite till som blev ungefär till halv 1 tror jag närmare bestämmt. Va ju inte piggare en timme efter precis och JUST NU är jag bara så seg för detta :p haha. Men det är väl bara att ta tag i livet anntar jag.


Åt fruskost för inte så länge sen heller och snart blir det lassange som jag just nu inte alls är sugen på :O haha. Men inte så lustigt!

Ska väl snaaaaaaaaaaart ta och gå in i duschen och sen göra mig iordning. Ska va hos Amanda efter 6 någon gång, så blir väl halv 7 eller nått :). Men gillar att ha lång tid på mig och inte stressa när jag ska göra mig iordning så därför så lång tid innan ;).


Just nu! Och det syns i ögonen att jag är trött haha :p

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards