ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Therese - 13 januari 2011 20:57


Fruktansvärt seg jag har varit idag! Helt sjukt att man kan vara så seg. Otroligt trött hela dagen och de gick inte över alls. Det är nästan hemskt när man är så :O. Är fortfarande trött så ska verkligen lägga mig tidigare idag och försöka somna oxå som jag garanterat kommer jag DIREKT :).


Både syrran och jag slutade samtidigt iag så vi båda åkte med pappa hem efter jobbet :). Men så va def ju att vi båda va jättehungriga så vi åkte in till stan och så köpte pappa pastaköket åt oss ^^. SÅ GOTT DE SMAKADE! Speciellt när man va så hungrig ;).


Johanna och jag sitter kvar i bilen och väntar så tog lite bilder



 



Och hon ville INTE va med  på bild som ni kanske ser ;p


När pappa kom tillbaka så åkte vi hem 



Så fint väder det varit idag! Och när dom här bilderna är tagna är klockan nästan halv 5 och det är LJUST ute fortfarande, LYCKA! Älskar när de börjar vara ljust efter 4 igen för då vet man att man går åt ljusare och varmare tidier :)                

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards