ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Therese - 1 januari 2011 23:57


Nej det gör det verkligem inte! Ligger och hoppas att det ska gå över fortfarande men ist så blir de bara värre........................


Legat och sovit halva kvällen på grund av feber :(. När jag sov så trodde jag nästan attt jag skulle flyta ur sängen med tanke på hur varm jag va :O. Är så hemskt att ha feber :S. Spelar ju ingen roll och du sitter stilla så svettas man och de är inte so fresh. Hoppas att det är bättre imon och att Lambi inte behöver vara min bästa vän längre :). Mycket hoppas här nu men vill inget hellre än att bli av med den här skiten ;).

Av Therese - 1 januari 2011 17:03


.....ja Lambis näsdukar är min bästa vän just nu för snyter mig var femte minut om det ens räcker :S. Ögonen rinner som fan oxå och det är såååå jobbigt :(. Hatar att vara förkyld! Inte nog med det så har det slagit lock för öronen med! Gaaaah, blir galen på detta. Så ja, bra start på det nya året 2011 tycker jag inte att det är precis.



Det ända jag har gjort/ gör idag är att ligga i sängen för orkar inte gör annat heller. Ingen energi alls! Då ska vi inte prata om hur dålig jag va igår på självaste nyårsafton :(. Hade jag fått valt när jag skulle ha denna förkylning så hade den inte fått kommit runt nyår, eller den hade inte fått kommit över huvud taget!

Jaja, ska inte klaga nu men är inget annat än de nu, tyvärr. 

 Ska fortsätta vila nu och bara hoppas på att skiten försvinner fortare än fortast :)

Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards