ThereseCarolineBerg.

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Therese - 17 januari 2011 20:45



De va inte alls meningen att jag skulle sova längre än 20 minuter ungefär, men vaknade till efter 20 min men somnade om så skönt igen och sov i ungefär i en timme ;). Vaknade för en liten stund sen och skulle bara kunna sova mera! Är så otroligt jobbigt att vara såhär trött, gillar det inte. Så nu sitter jag här och fryser så tog på mig denna gosiga tröjan och halsduken eftersom att jag somnade på täcket och inte under, SMART där :p haha.


  

Av Therese - 17 januari 2011 12:27


Hej på er!


Vilken häääärlig dag det är ute idag! Solen skiner och de är runt 7 - 8 grader varmt här i Oskarshamn idag :D. Känns som en tidig vårdag ute idag, så nice är de :D. Vill ha vår och sommar nu nu nu nu nu! :)


  


Idag hade jag bara en lektion som började 09:25 och slutade 10:20 :p. Så åkte med 8 bussen till skolan och satt där och väntade, men som tur va så var ju Matilda där med så hade ju sällskap ;). Lektionen som vi hade va Religion och de va ju bara intro om vad de ska handla om och vad vi ska läsa så den timmen gick rätt fort iaf :). Medans jag väntade på pappa så lekte vi lite jag och Matilda haha. Hon väntade på bussen så de blev perfekt :p.



Hahah, tyckte skuggorna på fötterna såg roliga ut :p


 




När pappa kom och hämtade mig så vi åkte och kollade på tapeter till mitt rum!!!!! NU SKA DET ÄNTLIGEN BLI AV! :D. SKulle ju gjort de förra året vid den här tiden men då kom de massa saker ivägen och sen har de inte bara blivit. Så pappa känner att han fixa rummet nu så de blir klart någon gång med. För i stort sätt så ska hela huset tapetseras om oxå. Men det får bli efter mitt rum för det är PRIO 1 nu som pappa säger ;D haha.



De va den först jag såg och det blev verkligen kärlek vid första ögonkastet för den tapeten :D. Den vill jag ha som fondvägg :). Vad tycks? :)     



Translate my blog

Fråga mig

7 besvarade frågor

Besöksstatistik

Presentation


Hej allihoppa!

Jag heter Therese och är 21 år! Jag tog studenten den 11 Juni 2010 :).

I bloggen får ni se mycket ur min vardag och vad jag gillar och inte gillar med mera ;)

Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards